Kosmetika koupená na InterBeauty Prague

Dnes jsem již třetim rokem byla navštívit Interbeauty Prague, což je kosmetický veletrh. Určitě hodně z Vás zná. První rok, jsem byla unesená a pořídila si pár kosmetických, levných věciček. Minulý jsem ale byla šíleně zklamaná a odcházela s prázdnou. Jsou tam stánky jak s dražší kosmetikou, letos třeba Clinique, Dermalogica a další. Dokonce Sleek, to mě ale trochu zklamalo, protože měli malý výběr paletek. Krom prodeje se můžete podívat i na kadeřnickou show, nechat si udělat nehty...
Já se většinou dívám po levnější, pro mě neznámé kosmetice, například Starry. To mě ale nic nezaujalo.

Ovšem, byl tam velký stánek s polskou značkou Farmona. Těch tělových peelingu, mlék a pěn a těch vůní. I přes tu hromadu lidí, jsem se k tomu musela procpat. A první v košíčku skončil peeling s cappucinem a tiramisu, dále mandlové mléko, které bych nejraději snědla. A neodolala jsem též velkému peelingu tutti fruitti a pěnu kokos s banánem. Nejraději bych si vzala vše.

Byly jste na veletrhu? Co jste pořídily?

7 komentářů:

  1. Od téhle značky mám tělové máslo a voní jako hořká čokoláda :) nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku ještě neznám, ale už podle těch názvů to musí vonět naprosto úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju voňavou kosmetiku :) ...a hrozně ráda objevuju nové značky, budu muset zapátrat po něčem na netu...My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem byla na veletrhu, ale místo kosmetiky jsem si pořídila opravdu pár maličkostí na praxi do školy :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty tělové peelingy mě vždycky hrozně baví zkoušet! :D :) hned bych jela na veletrh, kdybych mohla..


    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna dneska jsem narazila na tuhle značku v jednom internetovém obchůdku.. A asi neodolám a koupím si peeling s vůní melounu :3

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se vůbec nedivím, že jsi takovým vůním neodolala :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...