Nějaké to new in za poslední dobu

Už dlouho jsem Vám neukázala, co mám v šatníku i jinde nového. Jsem nějak líná to fotit, přitom pár novinek se najde. Tak malá ukázka toho, co mi přibylo. :)

Před nedávnem jsem objevila kouzlo ebay a je to peklo, ono snad vždy, když se jen tak dívám něco objevím. Pár věcí už dorazilo a vesměs jsem spokojená, až na svetřík, který je menším zklamáním, jelikož nevypadá tak dobře jako na fotkách. Ovšem prstýnky jsou parádní, tady když si koupím S, tak je mi velké. Tyhle jsou první, které mi pasují na prsteníčky. :)
 Žlutý top 110Kč, růžový svetřík 168Kč, růžovo-černé tílko 132Kč, prstýnky 19Kč

V balerínkách už mi mrznou nohy, takže dnes jsem šla už nutně pro uzavřené boty a tohle byla láska na první pohled, i když jsem váhala kvůli klínku, ale jsou hrozně pohodlný, takže šly nakonec se mnou.

Tyhle dva svetříky jsem dostala, srdíčkový je opět můj styl, je mi sice volnější, ale nevadí. :)

Ve středu jsem měla možnost exkurze do firmy Ryor, kde Vám ukázaly jak se balí krémy, laboratoř a vlastně celou firmu, moc povedený. Na konci se dostávaly i dárečky v podobě krémů na nohy.
A dnes ještě v drogerii konečně barvu na vlasy a neodolala jsem nové rtěnce od Essence, četla jsem zatím samou chválu, tak jsem zvědavá.

A to nejlepší na konec.. Od přítele jsem dostala tyhle naprosto boží náušnice. Na oslích ulítávám a tyhle jsou přesně jak dělaný pro mě. Jen s velkým sebezapřením si teď do uší dám něco jiného. :D


Co Vaše novinky? Čim jste si v poslední době udělaly radost?

9 komentářů:

  1. Pěkné věci! Na Ebay jsem si radši zakázala chodit, přeci jenom Vánoce se blíží a to bych zase všechno utratila za sebe. :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie náušnice a topánky sú úplne top !! :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tyhle boty si koupila kamarádka a říkala, že když pršelo, tak do nich nateklo :(, tak snad se ti nestane to samé :), jinak hezký new in :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Červený svetřík se mi moc líbí. Barva na vlasy vypadá také moc hezky. Já jsem si teď koupila kabelku, takže jsem si udělala radost velkou ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...