Akce - Paletky I Divine od Sleek

Pokud patříte k těm, kteří zbožňují paletky Sleek, nebo se teprve na některou chystáte, teď je ta pravá chvíle. E-shop bestmakeup.cz slaví narozeniny a paletky I divine jsou v akci, při převodu peněz i poštovné za zvýhodněnou cenu. Nebo pokud jste z Prahy, můžete si paletku osobně vyzvednout.

Už doma jednu paletku mám, ale "pracovní" a již nějakou dobu slintám nad dvěma z limitované edice. Paní, která e-shop provozuje bydlí kousek ode mě, jednou jsem si produkt vyzvedávala podruhé mi ho dokonce dovezla k mamče do práce. Dnes jsem si ty dvě, které jsem tak chtěla tedy objednala a nechala poslat opět k mamče. A paní sama zavolala, zda to má přivést. Hrozně mě to překvapilo, je strašně milá a ochotná. Takže paletky budou už večer, hurá..:)

10 komentářů:

  1. tuhle paletku mám zrovna na wishlistu, je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, tuhle jsem chtěla nejvíc, už se jí nemůžu dočkat :)

      Vymazat
  2. Tak to jsou nádherné barvičky. Už mám napsáno ježíškovi o jednu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad jsi byla hodná a něco donese. :D
      Ty paletky nejsou drahý, ale furt jsem si řikala, že stíny nepotřebuju, ale vlastně více pořádných moc nemám, tak si udělám radost no :)

      Vymazat
  3. Ach bože ♥ Nádherný!! Hned bych si je taky koupila, ale musím se krotit, mám doma asi 3 paletky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsou doma a opravdu jsou nádherný, hlavně ta, co je zde na fotce. :)

      Vymazat
  4. Ta paletka je moc hezká, taky o nějaké takové uvažuju :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/spotrebovano-rijen-2013.html

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za tip, asi udělám nákup, tihle přesně chci!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,stejná mi dnes dorazila a jsem vážně nadšená.Mám ještě I Divine Showstoppers a tvářenku Antique.Jsou to moje první věci od Sleeku a moc se těším na každodenní líčení.Je to nádhera.Jen mne zaskočila velikost tvářenky.Na obrázcích vypadala větší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleek paletky mám moc ráda a když je ta akce... :D
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...