Bazárek - Prodej černého zimního kabátku + řasenka

Nabízim k prodeji černý zimní kabátek. Třeba se někomu zalíbí. Kupovala jsem ho přes votocvohoz, bohužel mi ale nesedí, docela v něm plavu.
Na kabátku je velikost 34, ale je to větší 36, značka H&M. Mám k němu i nahrádní knoflíky.
Délka 86cm, šířka přes prsa 45cm a rukáv od ramene 62cm.


Pro více info či zájem buď komentáře, nebo mail :) Více věcí naleznete ZDE

Mám tu také hnědou řasenku od Yves Rocher z jednoho beautyboxu. Nepoužitá, hnědé nenosim. Kdyby měl někdo zájem, ráda udělám radost :)

3 komentáře:

  1. Jedna malá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/11/giveaway-getfashioncz.html pro Tebe. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, tu řasenku mám taky.. a taky nevím co s ní :/ Hnědou taky nenosím..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...