Nákupy na zimu

Ahoj,
jak si užíváte víkend? Já potřebovala pro dítko sehnat nějaký dárek k narozeninám. Samozřejmě jsem ale měla namířeno i na svoje nákupy. :D Potřebuji sehnat zimní kabátek, jak jinak, žádný jsem nesehnala. Sice v Gatu mají jeden hezký, černý, ale docela dlouhý, raději bych nad kolena než pod. Za to ten výběr svetrů, neskutečný. Odešla jsem hned se třema. Svetry zkrátka miluju.

Bílý a oranžový svetřík za 398Kč a modrý byl ve slevě za 248Kč.

Do DM jsem měla strašně moc slev a spoustu, kterých jsem chtěla využít. Nevyužila jsem ani jednu. Šla jsem hlavně pro rtěnku Kate od Rimmel, ale odstíny mě moc nezaujaly. Jediný, co jsem vzala tak řasenka Rocket Volume s Baby lips. Tuhle řasenka jsem nikdy neměla, takže to byla jasná volba.

Jinak jsem se rozhodla, že vždy ke konci měsíce Vám ukážu vše, co se mi za daný měsíc nashromáždilo, jak oblečení, tak i kosmetika. Zkrátka všechny nákupy či novinky. Něco Vám ukazuju hned po koupi, ale ne vše, tak takhle to bude pohromadě. Snad takovýhle články oceníte. :)
Co jste si koupily naposled Vy?

11 komentářů:

  1. ten oranžový svetřík je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky se mi líbí snad nejvíc :)

      Vymazat
  2. Mně se hrozně líbí oversize svetry...ale příteli ne, takže mi to trošku zkazil a připadám si v tom jak tlustá ropucha :D.

    Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se asi nelíbí většině chlapů no :D Ten opranžový až tak overzise neni, jen to vypadá, jak je roztáhlý, sice neni na tělo, ale ani vyloženě velkej. Přítel spíše nebude nadšen z toho "chlupatýho" bílýho :D

      Vymazat
    2. :D Haha... Nějak tak.. :D Ale já ho do toho nenechám kecat :D

      Vymazat
  3. Svetříky se mi všechny moc líbí, i já mám v plánu si aspoň jeden nový koupit:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak máme stejný zlatý svetřík :), teď jsem ho měla párkrát na sobě a úplně jsem si ho zamilovala :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Fakt? Sice malilinko kouše, ale je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty svetry jsou úžasný ! Po svetrech bych se taky mohla utlouct, takže bych brala všema deseti :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné svetry, už delší dobu také podobné sháním. :) A jsem zvědavá na balzámek Baby Lips. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  8. Ty svetry jsou moc pěkné, také bych nějaké takové potřebovala :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...