Winter & Christmas wishlist

Rozhodla jsem se vytvořit taky takový menší wishlist, toho, co bych si přála od Ježíška, případně co si chci koupit. Jsou to věci, které mě momentálně napadly, nebo nad nimi již nějakou dobu uvažuji. Jinak mám ale samozřejmě radost z každé maličkosti :)


1. Zimní kabátek - Mám vyhlídnutý přesně ten na fotce. Je z New Yorkeru a byla to láska na první pohled, takže doufám, že ho seženu. Pak chci ještě nějaký černý.
2. Zimní boty - Ke kabátku jsou třeba botky, určitě nějaké vyšší kozačky, nejlépe v nude barvě.
3. Šála, čepice - Musím ladit k tomu novému kabátku :D
4. Nude kabelka - Kabelková moc nejsem, jsem spíše na takové látkové tašky, ale chtěla bych sehnat opět v nude barvičce takovou, která ve sněhu neproteče.
5. Džíny - Džíny nosím pořád, takže nějaké světlé bych zas brala.
6. Spodní prádlo - Zbožňuju spodní prádlo, sexy krajky, i když je to lehce nepraktický a spíše jen na sem tam nošení, ale hezkému prádlu těžko odolávám. Nejraději mám z New Yorkeru.
7. Ponožky - Teplých ponožek neni na zimu nikdy dost :D
8. Aroma lampička a vosky - Žádnou doma nemám, doufám, že nějakou hezkou seženu, také mě lákají vánoční vosky Yankee Candle. Pokud nebude hezká aroma lampička, objednám tu na fotce z netu :)
9. Balzám Crazy Rumors - Tyhle balzámy mě lákají už dlouho.
10. Máslo Body Shop - Vánoční edice vypadá úžasně, snad se do krámku dostanu a budu moci očuchat.
11. Ijáček - Nemůžu si pomoct :D
12. Stříbrný prstýnek - Všechny stříbrné prstýnky jsem sundala, taky jsem je měla xlet a pořádný vztah mám jen k jednomu. Řetízky a náušnice dostávám často, ale prstýnek nic :D

19 komentářů:

  1. Pěkný wishlist:) některé věci si i já přeji, jako napřiklad kabelka, která bude opravdu kvalitní:) tak snad se poštěstí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci, také jsem dělala Wishlist :).

    OdpovědětVymazat
  3. hezký wishlist, moc se mi líbí ten kabátek :)

    OdpovědětVymazat
  4. juuj tak to si mi úplne ulahodila :) kabát je úžasný.. tiež mám veľmi rada také farby ako béžová, nude a pod. a to hlavne na čižmách :) do toho tie bledo-modré rifle..na jednotku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem spis na vyrazne barvicky, to az v posledni dobe mam ty jemne.

      Vymazat
  5. Jeee Ijáček je moje nejoblíbenější postava:). Už doma jednoho mám. Dostala jsem ho od přítele, byl to snad první dáreček a byl mi vždycky poblíž, když jsem ho potřebovala:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, to mas ale co dohanet, mam jich snad uz dvacet :D Ale souhlasim, taky ho zboznuju:)

      Vymazat
  6. Ahoj, moc pěkný blog, nechceš se navzájem odebírat?:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. to spodne pradielko :3 <3 krasne...
    a do toho isteho kabatiku je zamilovana aj moja sestra :D vyzera tak princeznovsky obleceny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný blog :)
    Z Tvého wishlistu se mi líbí kabátek a také vosky.. ty já můžu doporučit..zapaluji je každý den, zhruba na půl hodinky a nádherně provoní celý byt :)
    Jsem Tvou novou věrnou čtenářkou :)) Jdu číst další články...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je opravdu musim sehnat:)
      A moc dekuju, to me tesi;)

      Vymazat
  9. Ten kabátek je krásný, taky jsem po něm koukala :-)
    Jinak crazy rumors plánuju taky vyzkoušet, snad nějaký dostanu od Ježíška:-)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný věci :) Ten kabátek je fakt nádherný

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný wishlist, mam rada nude barvy :))

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny kabátik. Maslo z Body Shopu mám odskúšané je naozaj super. Ešte by som si ho určite kúpila. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...