Organizátor na rtěnky

Krásnou středu Vám přeju.
Jak se máte? Já opět marodím, zas mám rýmu a bolí mě v krku od víkendu. Naštěstí se mi to nijak nerozjíždí (ťuk ťuk), takže zvládám a v podstatě normálně funguju. I přesto v pondělí ráno na mě v práci hned po příchodu čekal udělaný horký čaj a prášky, to je servis. :D

Dnes Vám ukážu nové bydlení pro moje rtěnky a menší tip pro Vás. Do teď jsem měla rtěnky pouze postavené na kraji toaletního stolku, je to nepraktické a každou chvilku jsem do nich drkla a pak je sbírala ze země.
Proto jsem jim z ebay objednala tenhle organizátor. Jsem z něj nadšená, vypadá krásně a i na tom stolku působí mnohem lépe. Navíc mě stál pouze 89Kč. Kupovala jsem zde, přišel mi během 2-3 týdnů, teď nevím úplně přesně. Jak vidíte, rtěnek zas tolik nemám, aby organizátor zaplnily, takže jsem tam dala i nějaké lesky v tubě, které se taky pouze válely na stolku. No a teď když do toho drknu, tak to budu sbírat rovnou všechno. :D

V čem skladujete kosmetiku Vy?

19 komentářů:

  1. to je fakt sikovne!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten organizer je fajn, ja mam v mojich ruzoch neporiadok :) a pohadzane kade tade, zabudnute v kabelkach, vreckách, poličkách. Zvyčajne nikdy neviem nájsť ten čo potrebujem preto sa vacsinou "neruzujem" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tomhle mam zrovna poradek, v kabelce mam jeden lesk a jeden balzam a to si prendavam, kdyz si beru jinou kabelku. A rtenky pouzivam spise jen vecer a s sebou je netaham:D

      Vymazat
  3. Tak to je skvělá věc!:) Já mám rtěnky v krabičce v šuplíku:)

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá dobře, ale narozdíl ode mne máš dost rtěnek:) To já mám pouze 2 :/
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá pěkně, já mám kosmetiku různě v košíčkách, kelímkách, hrníčkách, krabičkách... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Oooo, ten organizátorek je moc príma - já mám rtěnky a lesky hozené v takové průhledné krabičce od Raffaelo :D ale je to fajn, akorát v tom musím občas hrabat no :/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty brďo to je super věc, škod aže nemám paypall :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je boží, já takové věci skladuji v krabici z ikey, ale dohrabat se jich je někdy poránu se zavřenýma očima fakt nadlidskej úkol. Popřemýšlím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já kosmetiku skladuju ve skříňce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je super pomocník. Šikl by se mi hlavně ráno, když nějakou narychlo hledám :D Já mám všechny v kosmetické taštičce a ta kterou hledám je vždy jako na potvoru až na dně :D

    OdpovědětVymazat
  11. Asi si jej budu muset pořídit, je to jak vidím super věc :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovědětVymazat
  12. Já ji skladuji v kosmetickým kufříku, ale tenhle stojánek taky plánuji :))

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  13. Mám podobný organizér, ale stejně jej mám v šuplíku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja takéto organizéri väčšinou nemám, kozmetiku dám tam, kde sa nájde miesto, ale zvyčajne je to pri zrkadle :D

    OdpovědětVymazat
  15. Je to skvělý, taky chci něco pořizovat, ale zatím ještě nevím co a kde. Mám svou šminkovnu relativně uspořádanou, ale spíš by to chtělo nějaký samostatný stolek, ve kterém bych se vyřádila... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...