Povánoční slevy

Hezkou neděli Vám přeju,
jak užíváte víkend? Já se včera konečně dostala na nákupy. Moc jsem nepočítala s tím, že bych něco pořídila, jelikož v poslední době se mi nikde nic nelíbilo. Ale nakonec jsem toho pořídila docela dost a ani nechci vědět, kolik jsem celkově utratila. V pátek jsem navíc ještě byla v drogeriích a koupila trochu kosmetiky. Pokud nevíte, tak Essence vyprodává nějaké svoje produkty za 30Kč :)

První jsem zavítala do New Yorkeru, kde mě upoutaly nejvíce tílka kolem 170Kč. S tílkama mám trochu problém, mě totiž většina nesedí a i když si vezmu XS, tak mi padá přes prsa, asi jsou dělaný na vyšší slečny, na kterých se to více natáhne. :D Tyhle jsou ale parádní a seděj skvěle. Bílé jsem si vzala S, takže je lehce volnější. Černé XS, které je naopak menší a hezky zvýrazní postavu. A pokud budou i příště, klidně vezmi u další barvy, tílka využiju hodně, pod svetry, saka apod.

V C&A jsem si nic nekoupila ani nepamatuju. Zrovna u nás na Novodvorský nikdy nic nemají. Ale tohle prádlo, podprsenka za 125Kč a kalhotky za 50Kč jsem tam nemohla nechat. Už jsem to tu párkrát psala, jsem na prádlo ujetá. :)

V Takku jsme dříve s mamčou nakupovali dost, ale v poslední době tam nikdy nic hezkýho nemají, respektivě nic zajímavého, takže ho jen vždy prolítneme. Ovšem včera jsem ve slevě narazila na tuhle mikču, na kterou jsem koukala už minule, ale to byla za plnou cenu. Sice nosím převážně svetry, ale mám spousty triček s potiskama a ty se prostě pod svetry nehoděj. A tahle mikča je táák sladká. Ovšem normálně si beru velikost 158-164, ta ale byla dost malinká, tak jsem sáhla po 170, rukávy jsou mi delší, přes prsa mám ale trochu problém se dostat. :D Stála kolem 250Kč.

Nově je u nás otevřeno i H&M, dokonce dvoupatrové. Stále čekám, až mi zlevněj jednu košilku na spaní, nechce se mi za ní dávat šest stovek, koukám na ní už strašně dlouho a ono to furt nic. :-/ Ale, narazila jsem na tuhle černou, saténovou a byla to láska na první pohled. Košilka sice ve slevě stála 400Kč, což by přijde docela dost, ale jelikož mě hned okouzlila, tak jsem si ji vzala.
Na šálu s pusinkami jsem koukala už minule, ale nevzala si ji, taky jsem pak litovala. Poslední kousek na mě ale čekal zahrabaný úplně vzadu za ostatníma šálama. Za 150Kč.
Košilka je opravdu černá, foťák mi ji ale nechtěl vzít.

V Deichmannu je velká akce. Když koupíte tři páry bot v akci, jedny máte zdarma. Já chtěla sehnat ještě nějaké kozačky na podpatku, když není sníh. Jedny se mi líbily, bohužel jsem je nezapla přes lýtko, grr.
Našla jsem ale fialové lodičky za 345Kč, na zimu jak dělaný ne :D

Poslední návštěva ještě byla u Vietnamců, mrknout, zda nemají alespoň oni nějaký kozačky. Ne, samozřejmě že ne žádný, který bych si představovala. Po delší době mě tam ale zaujaly džíny za 499Kč. Takovýhle mám nejraději, světlý, bez nějakých příkras. A rovnou jsem si vzala dvoje kalhotky, ty černý mám k tý košilce. Mamči reakce byla, zda nemám doma černý tanga. Ano, mám, ale ne spací ke košilce. :D

Co pěkného jste si pořídily ve slevách Vy? Nebo jste nakupovat nebyly?

19 komentářů:

  1. Vybrala sis moc pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádně si nakoupila. Hlavně ty boty se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem nakupovat ještě nebyla, nějak nebyl čas. Ale v týdnu se asi někam mrknu, líbí se mi ta tílka a zaujal mě i ten Deichmann - bot není nikdy dost, že :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem přemýšlela, že půjdu okouknout slevy, ale nakonec jsem nebyla. Šetřím na zrcadlovku :)) A navíc začnu nakuovat až zhubnu :D

    Králík v krabici

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný věci. Tílka vypadají pěkně a košilka taky :), chci se zeptat, je ten výprodej essence i v DM? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Do Takka chodím aj ja :) a tá mikina je veľmi pekná :3

    OdpovědětVymazat
  7. Ty lodičky jsou moc hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné lodičky! :) Tiež som bola na nákupoch. Tento víkend. Čo som si kúpila je na mojom blogu. :)
    http://muffinonthephoto.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tílka vypadají moc hezky, takže se možná na ně půjdu mrknout. A lodičky nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  10. Já se dneska byla podívat po slevách jen tak na rychlo a odnesla jsem si jen jednu věc :(, ty jsi ale nakoupila vážně skvěle :)!

    OdpovědětVymazat
  11. To mi řekni, jak to děláš. Taky jsem byla v NY a v C&A a nikde jsem nic takového neviděla. Ta tílka by se mi hodila.
    Nakoupila si tedy parádně, to musím uznat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, asi jsem měla kliku. :) Jinak těch tílek měli dost, různé barvičky a byl toho plnej stojan. :)

      Vymazat
  12. Všechno je moc pěkná, obzvláště ta mikča. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Košilka je krásná! :) Takovou bych taky chtěla, ale zatim se mi nedaří najít nějakou "nejsemžádnáděvka" a za slušný peníze :D
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Košilek mám více a "nejsemžádnáděvka" řikají asi dvě z New Yorkeru, které jsou sice sexy, ale zároveň takový romantický, sladký. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...