Kovový náramek s přívěšky srdíček

Dnes si dáme premiéru a to recenzi na bižuterii, konkrétně na srdíčkový náramek. Když jsem si bižuterii vybírala, tenhle náramek mě okamžitě upoutal. Má ještě jednu variantu a to klíčky se zámkama, ale mě se přece jen o kapku více líbily srdíčka. Jakmile jsou někde srdíčka, je to moje :)

Náramek se skládá ze čtyř řetízků, to mě právě na něm zaujalo nejvíce, vypadá krásně. Z toho pouze na tom jednom jsou přívěsky srdíček. Může působit docela masivně, ale masivní opravdu není. Na ruce vypadá jemně a romanticky.

Délka náramku je 18cm + cca 7cm zapínání. Tady mám trošku problém, i když to zapnu na nejmíň, co to jde, tak je mi náramek docela velký a po ruce mi klouže. To ale není problém pouze tohoto náramku, mám to pomalu u každé bižuterie, dokonce i prstýnky mi jsou většinou všechny velký, mám asi holt hodně štíhlý ruce.

Náramek se dá použít i na nohu díky své nastavitelné délce, takže v létě to nejspíš vyřeším tak, že ho šoupnu na nohu a je to. Na noze vypadá taky nádherně.
Ještě něco málo k zapínání. Má takový ten klasický "zobáček". Nerozepíná se, nevyklá a jde naprosto v pohodě zmáčknout.

Jak se Vám náramek líbí? Nosíte náramky a případně jakým dáváte přednost?

Za poskytnutí náramku moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz

1 komentář:

  1. Je krásný, měla jsem podobný náramek s různými přívěsky, ale z pravého stříbra... bohužel jsem ho někde ztratila, protože mi sklouznul z ruky... taky mi byl větší a ještě jsem se nedostala k jeho zkrácení ve zlatnictví :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...