Řetízek trio srdce a náramek s přívěsky

Náhrdelník kovový Trio srdce
Řetízek mě zaujal už na první pohled, trio srdíček Vás prostě upoutá. Seženete ho ve 2 variantách, platina a stříbrná.

Největší srdíčko měří 6,5cm, nejmenší 4,5. Délka řetízku je 90cm, je opravdu dlouhý a když jsem ho vytáhla z pytlíčku, tak i srdíčka působí docela mohutně. Na webu je psáno, že je určen romantickým ženám a dívkám. Na první pohled romanticky moc nezapůsobil.

Ovšem na krku už vypadá moc dobře, dojem mohutnosti ztrácí a ani ani těžký. Mě osobně se nejvíc líbí na jednoduchých, teplejších svetrech, které super oživí. Zapínání má klasickou skobičku, pevnou a nerozepíná se.

Kovový náramek s přívěsky Leona
Tenhle náramek seženete opět ve více variantách, například se sovičkami. Já si vybrala s klíčkama a zámečkama, i když sovy jsou momentálně in:)

Délka náramku je přibližně 22cm, velikost si můžete nastavit a narozdíl od srdíčkového narámku, který jste již mohly vidět zde, se dá stáhnout mnohem více. Je složen s jednotlivých 1cm kroužků a vlastně na kterémkoliv ho můžete zapnout.

Náramek se skládá s přívěsků kuliček, zámků a klíčků, které mezi sebou mají docela velké rozestupy, takže náramek působí jemně a romanticky. Všechny jsou tam pevně přichyceny a nepadají., zatím jsem žádný neztratila:)

Jedinou výtku mám k zapínání, na začátku se mi docela zasekávalo, teď už je to lepší, ale stejně je cítitk že lehce drhne.

Za poskytnutí řetízku a náramku moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz

7 komentářů:

  1. To je opravdu nadherna reklama :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako reklama může být bráno pomalu cokoliv. Článek je psán z vlastní vůle a obsahuje pouze moje zkušenosti, nic, co by mi bylo nadiktováno. Spolupráce byla uzavřená, jelikož jejich výrobky se mi líbí a nemyslim, že by se sem nehodily. Pokud to bereš jako reklamu, neberu ti to, nikdo tě nenutí to číst. A příště by bylo fajn se podepsat;)

      Vymazat
  2. Ten řetízek je hezký, náramek s přívěsky mám podobný taky, ale na nohu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle jde určo taky na nohu, je docela dlouhý:)

      Vymazat
  3. Pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...