Vzorkování s kosmetikou Kivvi

Kosmetika Kivvi se teď na blozích docela dost objevuje, takže většina z Vás si o ní již něco přečetla. I mě nalákala, jelikož jsem četla samé dobré ohlasy, hlavně marmeláda na tělo, o té jsem slyšela prvně a to nešlo odolat. Kosmetiku seženete na stránkách naturals.cz, odkud mi přišly vzorečky. S e-shopem, s paní se kterou jsem se domlouvala je úžasná komunikace, hrozně milá, ochotná a balíček dorazil téměř okamžitě, navíc ještě se vzorkama navíc.

Rozhodně tohle neberte jako klasickou recenzi, pouze první dojem, ze vzorečku si opravdu úplný a jasný názor neudělám. :)

Tak na tu marmeládu jsem se fakt těšila. Vybrala jsem si variantu pomeranč a vanilka, která voní naprosto úžasně. Vanilka je cítit lehce, spíše takový ocásek v pozadí, výraznější je sladký pomeranč, který působí pozitivně a evokuje ve mě Vánoce:D Marmeláda při mazání taje a mažete se v podstatě olejem, takže určitě báječně hydratuje. Zanechává pokožku příjemnou na dotek, hebkou...

Zlepšuje hydrataci, zjemňuje vzhled a odstraňuje odumřelé buňky. Krásně voní, vůně je hodně příjemná a jemná, nevtíravá. Obsahuje opravdu mikročástečky, které pleť perfektně vyčistí. Po použití jsem ji měla hebkou, příjemnou na dotek. Navíc bez pnutí a pocitu, že se musím okamžitě namazat, takže nejspíš nevysušuje.

Vzoreček mi vystačil na nějakých 4-5 použití. A musím říct, že je naprosto úžasný. Má lehkou konzistenci, dobře se roztírá a vstřebává. Ráno po prvním použití jsem cítila, jak je pleť krásně jemná, hebká na dotek. Přitom nebyla mastná. Navíc mi pomohl na suchý nos, se kterým si teď nedokáže poradit Dermacol, který momentálně používám.

To nejlepší na konec a za mě to je rozhodně tento peeling. Brusinky miluju, takže volba byla jasná. Pořádně jsem s nim vydrhla pokožku, kterou zanechal hebkou, odstranil odumřelé buňky. Po použití je pokožka úžasně hebká, bez pnutí. Naopak mám pocit, jako kdyby peeling olejovatěl a krásně pokožku zvláčněl.
Zdroj fotek: naturals.cz

Kosmetika mě opravdu zaujala, příjemně voní a nejvíce mě nadchl právě tělový peeling a krém. Na stránkách naturals.cz ale seženete krom zmíněné Kivvi kosmetiky i další značky, jako například Lavera, Weleda, Nobilis Tilia a mnoho dalších. Určo mrkněte :)

Znáte kosmetiku Kivvi? Zaujala Vás a plánujete její koupi?

6 komentářů:

  1. Taky jsem měla ten pleťový peeling, byl fajnový :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si napsala o vzorečky, slíbili, že pošlou. Bylo to ve středu, tak snad dorazí, trochu se bojím, že to v tom našem baráku pošťák nenajde. Opravdu se na ně těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já chci taky ten scrub, až dodělám zásoby, tak jdu asi do něj :) ale nejdřív marmoška, ta mě prostě dostala!

    OdpovědětVymazat
  4. Já se asi zamilovala do těch obalů :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...