Plavky Astratex

Každý rok před létem se o slovo začne hlásit jedna z mých úchylek a to jsou plavky. Ač plavek už mám doma docela dost a na dovče je nestíhám ani unosit, stále každý rok toužím po nových a té touze nelze odolat. A i když nemám vybranou ještě žádnou dovču, plavky jsou již doma.

Měla jsem menší představu, jaké bych chtěla. Elegantní, ženské, ale přesto ne nudné a obyčejné. Co se týče plavek, které doma mám, nějaké jsou hodně barevné či hravé, z minulého roku mám z ebay á la VS, které tu ženskost sice splňují, ale i tak jsem chtěla ještě nějaké.
Náhodou jsem narazila na stránku astratex.cz a moje srdce zaplesalo. Tolik nádherných bikin a já nevěděla, na které se podívat dříve. Ovšem tyhle byly hned na první pohled favorité. Plavky Saskie, líbí se mi styl, barvy, zkrátka láska na první pohled.

Ovšem plavky přes net jsou docela risk a cena také není nejnižší. Ale riskla jsem to, nemohla jsem na ně přestat myslet. Moje standardní velikost je XS, případně S. Spodní díl jsem ale chtěla spíše větší, jelikož všechny plavky, co mám, tak kalhotky jsou docela malé, nízké, nebo mi to alespoň přijde. Rozhodla jsem se pro M, menší stejně na e-shopu neměli. A díky bohu za to, kalhotky jsou i tak docela malé, tedy ne vyloženě malé, ale přijde mi, že spíše odpovídají velikost S. Ovšem sedí mi skvěle.
Jak vidíte, zadek to má jakoby řasený, nechápu, co to je za módu, už to u jedněch plavek mám a naštěstí to nevypadá tak zle.

Velikost podprsenky, přes prsa mám 86cm, což je na hraně velikosti S. Horní díl se ale nakonec vybírá podle klasického číslování podprsenek. Mám 75B a podprsenka odpovídá. Bohužel jsou mi ale delší ramínka, takže ty si budu muset nechat zkrátit. U nějakých plavek bývají vycpávky, které se dají vyndat, tady žádné nejsou.

Moje další favoritky jsou zde a zde. Ovšem jedny plavky mi stačí a případně další, pokud najdu v klasickém obchodě :D Jinak z plavek jsem nadšení a koupě nelituji, těším se, až je konečně využiji. Jen malá vítka, přijde mi, že na fotce jsou méně výrazné, v reálu vypadá působí více neonově.

 Také máte úchylku na plavky? Už jste si letos nějaké pořídily? Jaké se Vám líbí?
Zajímal by Vás článek se všema plavkama?

18 komentářů:

  1. Opravdu nádherné plavky! Jsem fanda puntíků a růžové, takže to je něco pro mě:)
    Nechceš se navzájem odebírat? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě by mě plavkový článek zajímal :-)
    Já jsem si plavky kupovala loni dvoje, protože jsem měla jet k moři. Koupila jsem si jedny jednodílné - zaujal mě boží vzor a hlavně střih, obvykle na sebe plavky v obchodních řetězcích neseženu, ale toto byla výjimka (Lindex). No a druhé mám od Trioly takové klasické - tmavě-modro-bílo-červená kombinace.
    Přiznám se, že se mi nelíbí vystužené košíčky u tvých plavek, takhle pevný materiál by mi asi nebyl příjemný, dávám přednost plavkám sice s kosticí, ale bez výstuže.

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm plavky jsou opravdu krásné, tenhle obchod znám, kdysi jsem si tam objednala nějaké prádlo a bylo kvalitní a pěkné, a obchod mi přijde spolehlivý. JInak úchylku na plavky moc nemám :) Mám dvoje z loňska a jelikož kvůli zařizování bytu moře neplánujeme, tak zásobu rozšiřovat ani nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně vím, o čem píšeš... jakmile se blíží léto (stačí jaro), poohlížím se po plavkách. Ve skříni mám asi 5 kompletů dvojdílných plavek, ale pořád je to málo! Takže jsem si vyhlídla báječné v HM, elegantní, jednobarevné, takové do krémova, jen na ně zatím nebyly penízky :) Ty šedorůžové, co se ti také líbí na Astratex, mi připomínají mé spodní prádlo :D Neměla jsem ten článek číst, protože jsem se zamilovala do těchto: http://www.astratex.cz/italske-plavky-desideria/plavky :) To ti teda pěkně děkuji :D Valerie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V H&M se teprve ještě podívám :D Ty vypadají zajímavě, pěkný a nemáš za co :D

      Vymazat
  5. No ty jsou fakt skvělý! Krásný!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty se fakt povedly :o plavky nesháněla a na stránky určitě kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. já mám úchylku na jarní bundy, zase mám jednou vyhlídlou v bershce...dvacet je málo no =D jinak plavky jsou nádherné! takové bych takly chtěla...jaká byla cena? nebo jsem jí přehlídla?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásné! :) Já mám s plavkami problémy, protože mi téměř nikdy nesedí vrchní díl. Provázkové plavky si nemohu dovolit, protože má prsa neunesou, a co si budem, nejsou to žádné výstavní kousky :D Ale vloni se mi podařilo si koupit parádní vršek od FF, jednoduchý, košíčkový... prostě spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou krásné :)! Letos jsem si ještě žádné nepořídila, ale před dovolenou budu muset :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Kolik máš pod prsy? Z toho, co popisuješ, rozhodně nemůžeš mít 75B, to bys musela mít pod prsy cca 85 a jelikož máš přes prsa 86, tak je to dost nereálné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod prsy mám 71cm, přes prsa 86cm. Co jsem si vypočívala správnou velikost podle nějaké té kalkulačky, tak mi to hodilo 70C, teď ale už 65DD. Píšou tam, že když nesedí ta daná velikost, tak se má zkoušet, čili 70C by mělo tak nějak odpovídat 75B. Ale rozhodně netvrdím, že fakt nosím správnou velikost, možná jsem úplně mimo :D

      Vymazat
    2. S dovolením se vmísím do debaty :-) Je pravda, že 75B odpovídá 70C, ale... přece když máš pod prsy 71 cm, nemůžeš nosit podprsenku s obvodem 75 cm. K čemu pak je nosit tu podprsenku, když je takto volná? To už vyjde nastejno chodit nahoře bez :-D Bohužel spousta holek si tohle nenechá vymluvit a trvají si na své velikosti 75B, protože přece mají dvojky a velikosti typu D nebo DD je spíš děsí - evokují představu obřích prsou a ani se neptej kolikrát jsem slyšela větu "já přece nemůžu mít čtyřky, já mám odjakživa dvojky!" :-D Kamarádka je hodně štíhlá, pod prsy má ještě míň než ty a stejně nosí 75B... Ono u menších prsou s tím takové problémy nebývají, nebolí záda, není třeba, aby podprsenka něco zvedala nebo poskytovala oporu, tak na to spousta holek peče a skupujou nejlevnější prádlo v New yorkeru v oné proslulé velikosti 75B.
      Musela jsem si ulevit :-D

      Vymazat
    3. Tak zapinam na posledni hacek a je fakz, ze mit to asi vice uply, tak mi to neni prijemny. Jakmile me vice obepina, tak se furt osivam. Uznavam, nakupuji pradlo v NY, jelikoz pro me ma nejhezci, ale 70C tam nesezenu.
      Koukala jsem ted v Lindexu a pro porovnani vzala 75B a 70C a kosicek je stejny, ovsem pradlo se mi tam nelibi, takze nic:D Asi jak rikas, zada neboli, nepotrebuji nic zvedat a doufam, ze prsa budu mit po mamce, ktera v 45 ma stale super a v mych letech ani podprsenky pry nenosila:D
      Ale priste tedy vyzkousim 70, at vim, jak sedi.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...