Stoklasa - Kabelka s kamínky

Krásnou prosluněnou neděli,
jak si užíváte víkend? Já dnes po delší době opět vytáhla brusle a s Honzou jsme vyrazili na Modřanskou cyklostezku. Já jsem docela nesportovec, tohle je tak nějak jediný pohyb, navíc neumím ani brzdit a bylo tam tolik lidí, že jsem se docela bála :D Navíc na konci už jsem docela nemohla, ale jinak to bylo super.
Teď vyfotím pár fotek na další články a čeká mě zakládání fotek. Po více jak dvou letech jsem je dala vyvolat a mám co dělat, je jich tooolik.

Ale k dnešnímu článku, o e-shopu Stoklasa jsem se tu již párkrát zmiňovala a dnes Vám ukáži tašku, která mi přišla. Já kabelková tolik nejsem, na krásné kabelky si nepotrpím, neunosím to. Nosím převážně látkové, které jsou skladné a nacpu do nich kdeco, třeba i kabát :D Ovšem v poslední době mě hodně lákají menší tašky či psaníčka, která si vezmu, když zrovna nepotřebuju žádnou větší tašku.

Kabelka s kamínky mě ihned zaujala, nejen že krásně vypadá, ale je to něco, co mi doma chybí. Barvičku jsem si vybrala lahvově zelenou. Zelenou barvu teď nosím docela hodně, s šatníku se mi docela množí. Krom zelené, ale na e-shopu najdete i černou či krémově bílou. Líbí se mi všechny.

Samotná taška se dá zavřít na zip, klopna je na magnet. Taška je docela malá, běžnou knížku do ní nedám, ale na peněženku a takový základ je akorát. Uvnitř je speciální malá kapsička na mobil, což je fajn. Bez těch kapsiček vždy mobil lovím na dně kabelky. Délka ucha je 120cm, dá se nastavit tak, jak potřebujete.

Zip funguje jak má, magnet také a kamínky pevně drží, Jsem s taškou moc spokojená. Cena tašky je 329Kč

Krom zmíněné tašky na e-shopu najdete i jiné kabelky. Ať už klasické kabelky, elegantní psaníčka nebo právě textilní tašky, které se hodně líbí mě, zvláště ty pruhované, které jsou jak stvořené na léto. Mají i hezké kosmetické taštičky a sety. Rozhodně doporučuji mrknout.

Za poskytnutí tašky moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz

4 komentáře:

  1. Vypadá fajnově :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Má zajímavou barvu, ale nemám ráda kabelky, co jsou nahoře úzké. A ten materiál vypadá dost tvrdě :( Ovšem ty kamínky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. je krásná, ale ta barva se mi moc nelíbí promiň =/ ale každá jsme jiná =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se vubec neomlouvej, kazdemu se libi neco jineho:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...