Stoklasa - Kytičkovaný set

Přeju Vám hezkou středu,
článek je přednastavený a já jsem teď nejspíš v autě na cestě do Olomouce, jak jsem již psala včera, hurá dovča, na tohle volno jsem se těšila, strašně ráda výletuju, ale to určitě víte.
Dnes to nebude žádná knižní recenze, ani kosmetická, ale podíváme se na další krásnou bižuterii, kterou mám od e-shopu Stoklasa v rámci spolupráce.

Jedná se o nádherný set náhrdelníku, náramku a náušnic Elisa, jak vidíte, je to spíše letní kousek, ať už díky kytičkám tak i výběru barev. Rozhodně nejvíce využiji právě v létě k jednobarevným tílkům, které osvěží. Já si vybrala fialkovou, což je spolu s růžovou moje nejoblíbenější barva a unosím ji nejvíce. Krom fialové, ale můžete set zakoupit v tyrkysové, žluté, červené, bílé, černé a dalších barvách. Výběr je opravdu veliký, osobně se mi hodně líbí ještě černá, která je spíše elegantní.

Kytičky jsou pospojovány pohyblivými spoji (kroužky), takže se přirozeně pohybují a nepůsobí těžce. Uzavírání náramku a náhrdelníku je na klasickou skobičku, obě jsou pevné a nerozevírají se.

Obvod náhrdelníku je 44cm, náramku 19cm. Obvod se dá nastavit tak, jak samy potřebujete. Z náramku jsem nadšená, jelikož ho zapnu na opravdu málo a z ruky mi nesklouzává, což mám většinou docela problém, vše je mi velké, náramek je ale skvěle zmenší.

Náušnice jsou dlouhé 10cm a v uších docela těžké, ovšem já na malé pecičky nejsem, takže na těžší náušnice jsem docela zvyklá, někomu by to ale mohlo vadit, váží 13g. Zavírání mají na klasické špunty, které pevně drží, určitě nespadnou. Já tyhle špunty docela ztrácím, takže pak mám tak dvoje, které střídám na všechny ostatní. :)

Rozhodně doporučuji mrknout na e-shop či sledovat FB stránky. Krom bižuterie tam  najdete i jiné doplňky, například brýle, šátky, kabelky...ale i bytové doplňky, momentálně například hezké jarní dekorace.

Za poskytnutí setu moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz

5 komentářů:

  1. Jééé, na první fotce to vypadá tak pěkně, jinak, a ono je to kovový :/
    Náušnice ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Náušnice i náhrdelník vypadají skvěle. Taky jsem na velké výrazné náušnice :-)

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  3. krásne! stoklasu poznám, ale ešte som od nich nič nekupovala :) Náušnice su celkom podla mojho gusta - výrazne :)
    GIVEAWAY o kozmetický balíček

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to hezky, akorát taky bych raději černou, fialová není zrovna moje barva :P :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...