Co k létu rozhodně patří? Plavky

Za mě tedy určitě, co na létu miluji, tak nákup plavek. Jakmile se blíží léto, popadá mě mánie, plavky kupuji každý rok. Pro někoho možná zbytečnost, ale pro mě menší úchylka a velká radost. Plavky už se mi doma docela hromadí a uznávám, že je nestíhám unosit, na dovču si beru možná tak půlku a tu taky neupotřebím. Rovnou ale říkám, že plavky nekupuji drahé, většina z nich je od vietnamců, ale i tak svůj úkol plní skvěle a některé mám již pár let.

Mám ráda barevné a veselé plavky, ale na druhou stranu chci i nějaké elegantní a ženské. No jo, nedokážu se rozhodnout a moje infantilní já si je rovno s tim ženským :D


Oboje patří k těm nejstarším a ty zelené jsem neměla na sobě ani nepamatuji. Mám je tuším čtyři roky, ty růžové tři a nejvíce jsem je nosila asi právě ten první rok ve Španělsku. Oboje od Vietnamců.

Ty první plavky miluji a nosím je nejvíce, také už je to na nich lehce vidět. Mám je asi ty tři nebo čtyři roky a vozím je s sebou na každou dovču a kde opravdu nejvíce unosím právě tyhle. Jsou od také od Vietnamců a klidně bych si je koupila znovu, kdybych na ně narazila.
Ty druhé mám asi dva roky a kupovala jsem je v New Yorkeru, byly ve slevě, takže mě vyšly poměrně levně, opět jsem nosila nejvíce ten první rok, jinak moc ne.

O plavkách z Astratexu jsem Vám již psala, je to můj nejnovější a zároveň nejdražší kousek. Letos je poprvé vyvezu, tak se na ně těším. I když jsou barevné, tak působí žensky.
Druhé plavky jsou z ebay a kupovala jsem je minulý rok. Jsou nádherné, elegantní, ale přesto barevné a veselé. Bohužel mi trochu vadí spodek, který je docela maličkej a jakmile jsem si lehla, hned jsem je musela urovnávat, aby nebyly příliš nízko :D

A jako poslední jsou tu tyhle srdíčkový, který miluju. Sehnala jsem poslední kus opět u Vietnamců. Je to velikost S, já tedy normálně nosím XS, max S, ale zrovna u plavek jsem přišla na to, že mi více vyhovuje M. Opět spodek docela malej. Zadek je ok, což je překvapující s mým zadkem:D, ale vpředu bych brala více látky, stejně jako u předchozích.

To je vše. Na dovču s sebou pravděpodobně beru všechny krom první fotky :D Možná vynechám ještě ty z New Yorkeru, ale to uvidím.
Jaké plavky máte Vy? Jakému typu dáváte přednost?

15 komentářů:

  1. Jéé, ty zelené jsem taky kdysi měla, byli celkem fajn :) A ty plavky z Ebay jsou moc pěkný, kdybych byla hubená, hned do nich jdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, ty puntíkatý jsou super, dost podobné jsem si minulý týden taky pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chcela som tie bielo ružové s aplikáciou v strede tie sú neskutočné :) aj tie srdiečkové sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou super, líbí se mi ty tyrkysové a srdíčkové :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mas nadherne plavky!! Take je miluji!

    OdpovědětVymazat
  6. Máš parádní sbírku!! Já mám asi patery...., ale ani nevím, kde... :) Dávala jsem přednost spíše sportovnějším plavkám, teď mám spíš takové dámské. Mám ráda trojúhelníkový střih podprsenky se zavazováním na krku... :)
    Užij si dovolenoooou....
    Kat....

    OdpovědětVymazat
  7. tie posledné troje ♥ ale najviac srdiečkové posledné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tie posledné srdiečkové žeriem!! :) Ale akože všetky sú pekné :)) Ale naozaj najviac tie posledné :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekná zbierka plaviek. Tie posledné sú naozaj super!
    Tiež mám vo zvyku kupovať každý rok aspoň jedny plavky. Tento rok mi pribudli žiarivé žlté z Calzedonie.

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ty srdíčkový jsou báječný! Plavky taky můžu, ale hrozně dlouho mi trvá si vybrat, letos jsem byla očumovat už šestkrát a pořád nic. Většinou je to otázka několika týdnů, už jen proto, že nesnáším vyztužený a vycpaný a potřebuju všechno osahat a ozkoušet z devadesáti úhlů jako úchyl :)

    OdpovědětVymazat
  11. To mě docela pobavilo, já mám dvoje :D ale moc se nekoupu v létě, navíc nemám kde a koupaliště nemusím.. dovča nám taktéž nevyšla takže mé krásné nové plavky leží ve skříni, bohužel.
    Krásné kousky, myslím že je úplně jedno odkud jsou, když se mi něco líbí tak je mi jedno jestli je to značkové nebo není. Nejvíce se mi líbí Tvé nové plavečky a ty z Ebay jsou naprosto dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí ty z poslední fotky a pak ty z té předposlední, které máš z eBay :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/yves-rocher-jahodova-laska.html

    OdpovědětVymazat
  13. No já to mám s plavkama od letoška jinak. Mám jedny takové modré z New Yorkeru, a pak jsem si u větnamců koupila obyč černé. K nim teď dokupuji různé svršky(v Gatu jsou teď za 48Kč) a kombinuji. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Spoustu krásných kousků! :) Já mám nejradši plavky bez ramínek, takové jako jsou ty bílé z ebaye :) Já mám nejoblíbenější kousky z www.answear.cz, byli za skvělou cenu, jak tam maj teď výprodej, rozhodně se mrkni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...