Tipy na dárky pro muže

Krásný čtvrtek,
víkend se pomalu blíží, už máte plány? Také se blíží neskutečnou rychlostí a je nejvyšší čas vrhnout se na další tipy na dárky. Tentokrát to budou dárky pro muže - přítele, tatínky, bráchy, případně dědečky.

Celkově mi přijde, že vybrat dárek chlapům je pro nás mnohem složitější než ženám. Ani u mě to není jinak, mamince či kamarádce vyberu poměrně snadno, ovšem u mužské části jsem trochu v koncích. I když zase jak u koho, pro bráchu mám oboustrannou mikinu, z jedné strany mikča, z druhé nepromokavá bunda a ještě dostane sluchátka. Tam je to poměrně jednoduché, pro mamči přítele asi nějaké oblečení.
U koho ale mívám problém, tak to je u Honzy. Přijde mi hrozně těžké pro něj něco vybrat, natož být originální. Jsem docela ráda, že si v poslední době řekne, co by rád, třeba konkrétní tričko, alespoň vím, že mu udělá radost a že to opravdu chce. I když dvakrát za sebou se to teď neobešlo bez komplikací, prostě musí mít něco spešl :D Tentokrát dárky už pro něj mám, jen dokoupím nějakou maličkost, bohužel Vám nemůžu říci co, jelikož předpokládám, že článek si přečte (Šmíráku:D).


Stejně jako u tipů pro ženy, tak i tady začnu oblečením. Pokud je Váš chlap fanoušek různých komiksových hrdinů, nebo seriálů či her určitě doporučuji e-shop http://.fantasyobchod.cz/, kde najdete oblečení a další fanouškovské věci. S e-shopem je super komunikace, já odsud brala již dvě trička. Jediný problém je, pokud daný produkt není skladem, to pak dodání trvá opravdu dlouho.

U oblečení stále zůstaneme, sice ne každého chlapa potěší, ale přece ho nenecháte chodit jak vagabund :) A pár výjimek vyžívajících se v módě se přesto najde. Spodní prádlo je podle mě takový neutrální dárek, který se rozhodně hodí. Klidně i s nějakým vtipným motivem. Poměrně velký výběr mají v H&M, ale i New Yorkeru, navíc cenově dostupné. Pokud nosí pyžamo, tak ani to není špatné, opět třeba H&M, nebo v F&F jsem viděla hezký, vtipný třeba s tasmánským čertem.

Pásek se hodí snad každému, ať už hnědý či černý, proč ne. Dalším doplňkem je například šála či šátek, zase se budu opakovat H&M je fajn, snad loni jsem jednu pěknou kupovala i v New Yorkeru a pokud neznáte čistě pánský obchod Celio, tak tam určitě zavítejte. Co se týče oblečení a doplňků, tak tam asi největší a nejkvalitnější výběr.

Pokud máte doma kravaťáka, tak nějaká pěkná kravata určitě není na škodu. Kravaty můžete hledat třeba v Mark & Spenceru nebo Blažek, který je ale cenově asi už vyšší. Kravaty můžete koupit jak samostatně, tak hezké je i krabičkově balení, kde jsou i manžetové knoflíčky či kapesníček. Jako dárek ideální. No a pokud si Vás drahý přeje třeba hodinky, tak to je skvělý dárek, pokud si tedy nepřeje takové, které by Vás zruinovaly :D

Od módy se přesuneme ke knihám. Koupit ženě knihu je podle mě mnohem menší risk než muži, ti mi přijdou, že až takoví čtenáři nejsou. Ale co takhle sérii Píseň ledu a ohně, což je knižní podoba seriálů Hra o trůny? Tu můžu jedině doporučit, i já z ní byla unešená. Seriál rád, ale knihy ne? Tak tu máme Grafický román. V podobném duchu se prý nese i série Malázská Kniha padlých. První díl jsem dala Honzovi, má ho snad přes půl roku a je na začátku, nebaví ho, ale já slyšela dobré recenze, jen to chce dostat se přes začátek. Super je i prý spisovatel Jiří Kulhánek. Je fanoušek seriálu Jak jsem poznal Vaši matku? Borcův kodex může být super třeba pro kamaráda.

Knihy opravdu ne? Dobře, tak co předplatné oblíbeného časopisu? Tady fakt záleží, co daný chlap čte a co ho zajímá. Já dám pouze tip třeba na Maxim či na Top Gear.

Fanouška her asi nejvíce potěší nějaká hra. Tady bohužel radit nemůžu, jelikož kolem sebe nikoho takového nemám a sama se v tom nevyznám. Jak jsem psala, bráchovi dám sluchátka, které dostácvá snad ke všemu, má šílenou spotřebu. A co třeba novou myš k PC, vtipnou flashku nebo podložku pod myš.

Pokud je obdarovávaný sportovec, tak se mu bude hodit třeba nová výbava nebo sportovní oblečení. Pokud ne, tak alespoň nová láhev na vodu či shaker. A pokud to není sportovec, ale spíše kutil, tak co kufr s nářadím, kapesní nožík, sada šroubovaků apod?

Jako poslední bude kosmetika, můžete koupit nějaký vánoční balíček. Vtipně balené nabízí Old Spice, ale pozor na to, co balíček obsahuje. Aby neobsahoval něco, co daný muž nepoužívá. Pokud nechcete balíček, tak koukejte po jednotlivých kouscích. Mě docela zaujala pánská řada v Yves Rocher. Pro milovníka piva byla obře dárková sada Pivrnec.
A voňavka je určitě skvělá, mě strašně voní Hugo Boss Red, celkově Hugo Boss mi přijde super. Ovšem pro mladší bych sáhla klidně pro Playboye.


U výběru určitě hleďte na to, co má daný muž/kluk rád, co ho baví a docela bych koukala i na věk.
Tak co, už máte dárky pro Vaše přítele či tatínky? Nějaké tipy?

10 komentářů:

  1. No, máš pravdu, že koupit dárek mužům je podstatně těžší, než ženám. Každoročně nevím, co koupit taťkovi :D
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. Plány na víkend? Učení, učení, učení!:( Ale uklidnuju se aspon tím, že příští víkend se už ponese v duchu oddechu:)
    Koupit dárek pro chlapa mi přijde skoro nadlidský výkon. Hlavně teda taťkovi a dědovi:D Příteli vždycky něco vymyslím, ale rodinní příslušníci jsou pro mě oříšek :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to uceni Ti vubec nezavidim, tak hlavne at to leze do hlavy ;)

      Vymazat
  3. Ja idem tento rok do hodiniek... Ale vzdy mam problem vyberat darceky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na tom úplně stejně, vymyslet dárek pro taťku je vždycky hrůza, a taky se ne vždy trefím :D letos mu udělám kalendář z rodinných fotek, na fotky si vždycky potrpí :D

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ho urco potesi, originalni a osobni :)

      Vymazat
  5. Bezva :-). Také jsem sepisovala článek, co komu pod stromeček :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíc líbí ten opasek, mnoho mužů má jen jeden. Přitom k různým kalhotům i příležitostem se hodí vždy jiný. Ael to asi oni nepochopí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...