Tipy na dárky pro ženy

Krásné pondělní ráno,
jak jste si užily víkend? Já ho téměř celý propekla a to mě ještě čeká další víkend. Absolutně nechápu, jak to někoho může bavit, jsem vyřízená :D Pečete?

Hodně dlouho jsem přemýšlela, zda vůbec nějaké tipy na dárky na blog dávat. Jsou snad na každém druhém blogu a moje tipy určitě nebudou ničím originální ani zajímavé. Říkala jsem si, zda to není zbytečné. Nakonec jsem se rozhodla sem nějakou tu koláž hodit, i kdyby jen pro tu vánoční atmosféru :) Dnes si dáme tipy pro ženy a příště se můžete těšit na dárky pro muže.

Začnu asi nějakým tím oblečením, i když ne každý si třeba troufne. Nějaký ten modní kousek kupuji mamče i třeba kamarádce. Mamča stejně jako já ulítává na svetrech, teplých, velkých, zkrátka takových, aby se v nich dobře cítila. Nejhezčí mají rozhodně v H&M, kde jsem kupovala již minulý rok a každý jí svetr chválí. Plánuji koupit i letošní, jelikož jí tam při našich nákupech zaujaly asi dva. Pro kamarádku mám zas tričko s vtipným potiskem psa mopsa :D

Co je takovou klasikou, tak určitě knížky. Mamča například zbožňuje Jackie Collins a láska k této autorce se přenesla i na mě. Jackie Collins píše knihy plné intrik, vražd, sexu, peněz. Rozhodně můžu doporučit její sérii Lucky, což je její oblíbená postava a moje také, takže knih s ní je hned několik. A co pro ženy můžu určitě doporučit, tak knihy od nakladatelstcví Domino z řady Inteligentní romány pro inteligentní ženy. Pro mladší čtenářky může být fajn třeba série The Game od Emmy Hart. A pokud raději fantasy, tak to je snad nejrošířenější žánr momentálně :)

Šperk neurazí snad žádnou ženu. Já osobně miluji šperky Swarovski, nebo i kdyby jen šperky s jejich komponenty. Sama tímhle dělám radost i mamče. Pro kamarádku je ale určitě vhodná i nějaká pěkná bižuterie. Velkým hitem jsou teď velké náhrdelníky, ty se mě tedy nelíbí, ale jak koukám, tak jsou hodně oblíbené. Bižu seženete snad všude. A když už jsme u těch šperků, co takhle nějakou šperkovnici nebo stojánek?

Pokud si troufáte na nějaké doplňky do domácnosti, tak mě zaujaly různé polštářky, vánoční chňapka či vonné tyčinky. Hezké, vtipné polštářky jsem teď viděla v Nanu Nana. Seženete i v F&F Home a samozřejmě Ikea a podobné obchody. Ovšem u polštářků apod bych dávala pozor, aby to dotyčná ocenila a nebyl to zbytečný dárek, který se jí do bytu ani nehodí :)

U doplňků domácnosti ještě zůstaneme. Já jsem například ujetá na hrnečky, takže hrneček mě vždy potěší. V koláži vidíte hrnek 3D, který mě zaujal na netu a seženete ho v různých provedeních. Hrnečky seženete snad všude, stačí jen koukat. Pro milovnice svíček není nic jednoduššího než koupit nějakou tu voňavou krásku. Pokud Vám nevadí větší částky, tak asi každá zná Yankee Candle. Pro mě osobně jsou zbytečně drahé a sáhla bych po něčem levnějším.

A co třeba novou peněženku či deštník? Od kamarádky jsem nedávno dostala úžasný deštník a udělal mi strašnou radost, takže špatný dárek to podle mě není. A to ani peněženka. Vpravo ty růžové kočičky jsou repráčky, které mi přijdou naprosto rozkošné. A když ne repráčky, co takhle hezkou flashku.

Vlevo v rohu dole vidíte muzikál Mamma mia. Pokud muzikály zajímavý třeba Vaši maminku, je to podle mě super. Loni jsem kupovala lístky na Fantoma opery, letos právě na Mamma mia, na který by mamča hrozně chtěla. A pokud ne muzikál, tak klasické divadlo, prodávají se i roční předplatné. Pro maminku či babičku třeba fajn překvapení a kulturní zážitky k tomu :)

Jako poslední tip je kosmetika. Drogerie téměř přetékají vánočníma balíčkama. Pro někoho to možná může být neoriginální, ale mě by třeba takový balíček vůbec nevadil. Kamarádce jsem kupovala balíček v Yves Rocher. Tam určo doporučuji mrknout, protože ty balíčky mají naprosto úchvatné. Opět pokud Vám nevadí větší částka, tak například pro maminku je super Estée Lauder, kterou jsem kupovala minulý rok a mamča je nadšená. Seženete jak balíčky (i když teď velmi omezeně), tak ani samostatný krém není špatný. Z levnějších variant třeba Dermacol Botocell. Krásné dárkové balíčky nabízí třeba Dove a The Body Shop. Zkrátka stačí někam naběhnout a nebudu vědět, co dříve.

Mě zaujala dárková sada od Lancome Tresor in Love. Mám tento parfém a naprosto ho miluji, nádherně voní a navíc má krásný flakónek. Určitě očichejte. Parfémy Vám asi radit moc nebudu, každému voní něco jiného a chce to odvahu někomu koupit voňavku. Určo bych si kamarádce netroufla koupit, pokud odvahu ale máte, tak šup do parfumerie. Jak jsem psala, Lancome Tresor in Love miluji, předtím jsem měla Charriol, což byla také úžasná vůně. Obě jsem dostala od Honzy a obě jsem si zamilovala, takže já osobně nějakou vůni dostávám ráda.


Co Vaše tipy? Určitě budu ráda, když mi napíšete, co kupujete například mamince či kamarádce. Máte již dárky nakoupené, nebo se teprve chystáte? No a příště tedy tipy pro muže. :)

7 komentářů:

  1. Moc pěkná koláž - můžu se zeptat, v čem jsi ji dělala? :) Já jsem letos mamince kupovala dekorativní kosmetiku, nějaké radůstky do kuchyně a taky krémy na obličej.
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, koláže většinou dělám ve Photofiltru :)

      Vymazat
  2. Mamce jsem koupila sadu v Yves Rocher, mají to moc hezky zabalené a docela levné, snad jí to potěší :)
    Hezké tipy :)
    www.beautylook.cz

    OdpovědětVymazat
  3. noooo .. z tejto ponuky by som si aj ja vedela vybrat :) velmi pekne napady na darcek :) Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Tak půlku věcí bych chtěla pro sebe ;) mamce jsem tentokrát koupila takovou kosmetickou sadu, už jsem fakt nevěděla co ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mamka dostane kabelku, make-up a knížku, kámoška paletku stínů a druhá kámoška šperky :) Myslím, že jsou to takové ty dárky, které nadchnou snad všechny holky:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  6. Vstupenky na Mama Miu již mám déle vyhlédlé, asi je koupím manželce k vánocům.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...