Drátované náhrdelníky z eshopu stoklasa.cz

Ještě jednou hezkou sobotu,
před chvilkou jsem vyhlásila vítězku soutěže o srdíčkový řetízek a teď si o něm ještě něco málo napíšeme. Řetízek jsem dostala od eshopu stoklasa.cz , o kterém jsem tu již párkrát psala. Nabízí velké množství bižuterie, módních doplňků, bytový textil, ale i různé kreativní potřeby. Navíc za super ceny.


Náhrdelník s drátovaným srdcem
O tento řetízek jste si mohly zasoutěžit. Doufám, že se vítězce bude líbit stejně jako mě.

Srdíčko je vytvořené z drátků, to mě hned zaujalo. Vypadá zajímavě a neokoukaně. Řetízek je tvořen z kuliček (korálků) a má délku 68cm. Mě vychází akorát pod prsa, délka je fajn, tuhle délku možná upřednostňuji trošku více než delší řetízky.

Srdíčko seženete v pěti barevných variantách. Já si vybrala střední růžovou, ale na eshopu najdete třeba i bílou, hnědou či fialovou, která je také moc hezká.


Náhrdelník s drátovanou květinou
Drátovaná květina je vlastně to samé jako předchozí srdíčko. Mě osobně se tedy více líbí srdíčkový přívěsek, na ty srdíčka poměrně jsem. Ale ani kytička není vůbec ošklivá.

Délka řetízku je také 68cm a přívěsek má Ø 45 mm. Opět seženete ve více barvách. Moje kytka by měla být v růžové. Na první pohled se ale od středně růžového srdíčka vůbec neliší. Ty barvy si jsou hodně podobné. Na eshopu je rozdíl mnohem větší než v reálu. Rozdílu si všimnete až při bližším prozkoumání a srovnávání.

U kytičky není kroužek, kam by jste mohly protáhnout řetízek. Jak je ale drátovaná, tak možností na protažení má více vyloženě v přívěsku.

Oba řetízky jsou poměrně pevné, párkrát jsem se někde s ním zasekla a řetízky se neroztrhly, drží dobře. To samé barva, zatím bez ošoupání. Na fotkách také můžete vidět zapínání, já tohle zapínání nemusím, vždy mám pocit, že řetízek roztrhnu. Naštěstí je dlouhý a přetáhnu ho bez toho, abych ho musela otevírat.

Tak co říkáte na e-shop stoklasa.cz? Znáte, nakupujete tam? Co se Vám nejvíce líbí?


Za poskytnutí řetízků moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz

6 komentářů:

  1. Řetízky jsou pěkný, já jsem dostala na minulé narozeniny podobný, akorát ve stříbrné barvě :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. O takomto niečom som ani nepočula, ale sú krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, moc hezké doplňky, takové jemné a roztomilé :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezke.. Mrknu na eshop! :P:)
    Zvu te na give away! http://corculum.blogspot.cz/2015/01/soutez-o-mobil-giveaway-n-2.html?m=0

    OdpovědětVymazat
  5. Na krk to není zrovna můj šálek kávy, ale dala bych si ho jako přívěšek na klíče :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...