Sada náramků od Stoklasy

Krásné sobotní odpoledne,
venku to sice nijak krásně nevypadá, ale snad si i přes zamračené počasí užíváte den. Dnes je to poslední únorový den a od pondělí se zas mrkneme na různé měsíční statistiky. Dnes si tedy dáme spíše odpočinkový článek, ve kterém Vám ukáži narámek, vlastně sadu náramků, která mi přišla od e-shopu stoklasa.cz.

O tomto e-shopu se tu nezmiňuji poprvé, poslední článek o pár produktech, které na něm seženete, se tu objevil přes měsícem. Když jsem dostala možnost vybrat si něco dalšího, neváhala jsem. Za mě nabízí opravdu krásně kousky a to nejen bižuterie.

Sadu náramků seženete ve dvou barvách - fialové a růžové. Barvy jsou to opravdu výrazné, růžová je hodně veselá a určitě bude vypadat nádherně v létě. Mě ovšem více upoutala nádherná fialová.

Sada obsahuje tři druhy náramků. Nejmenší je stříbrný s korálky(5mm), stříbrná není ale vyloženě čistá, působí lehce zašlým dojmem, rozhodně se nijak moc neblýská.
Dalším náramkem jsou světle fialové, broušené korálky typu rondelky(10x14 mm).
Posledním náramkem jsou plastové, broušené kameny, které jsou vsazeny do kovových lůžek(12x18 mm).

Celý náramek pak doplňuje lesklá stuha, díky které můžete nosit náramek hezky svázaný. Samozřejmě není problém nosit každý náramek zvlášť, ale mě se na něm líbí právě ta stuha a to, jak vypadá jako celek.

Nenatažené náramky mají průměr 6cm, ale jsou na pružné gumičce, takže se dají v pohodě roztáhnout. Stříbrný náramek se zatím neošoupal a kovová lůžka také skvěle drží. Jediná nevýhoda těchto náramků je, že mají tendence občas škubat chloupky.

Sadu seženete za 135Kč na e-shopu stoklasa.cz.

Nosíte náramky, nebo dáváte přednost jiným doplňkům?
Máte raději výraznější či jednoduché a elegantní?


Za poskytnutí náramků moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz

12 komentářů:

  1. Na ruce vypadají moc pěkně! S tou stuhou to vypadá víc elegantněji, samotně bych řekla, že jsou tuctové :D

    Jahoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, s tou stuhou se mi právě líbí :)

      Vymazat
  2. Moc hezká sada :-) Taková spolupráce, navíc pravidelná, je moc fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, spolupráce je to super. V e-shopu mají fakt krásný věci, navíc parádní komunikace, ideální :)

      Vymazat
  3. Krásné náramky, já na ruce nosím náramky jen někdy, nejraději mám náušnice, náhrdelníky a korále :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stoklasu mám po cestě do školy a občas tam zajdu. Dřív se mi tam líbilo, koupila jsem si pár náramků a náhrdelníků, ale poslední dobou mi ty kousky připadají všechny strašně kýčový a nevkusný, takže už si tam chodím jen pro vlnu na pletení :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je nadherny, ale asi by mi tam vadila ta stuha.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem vždycky u podobných náhrdelníků přemýšlela, jestli se to má nosit s tou stuhou nebo je tam jen na ozdobu, aby byly hezky spojený, než se prodají. A jak na to koukám, tak záleží na každém, jednomu se to líbí, jiný by ji sundal. Taky mám totiž doma nějaké náramky se stuhou a kvůli tomu jsem je nenosila :D hi hi
    Jinak ta barvička je nádherná, musím mrknout i na tu růžovou ovšem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Náramky jsou krásný, já občas náramky nosím :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...