Ryor - Mycí gel s minerály

Krásný začátek nového týdne,
jak jste si užily víkend? Bylo naprosto nádherně. Teplo, sluníčko a já doufám, že to vydrží. O víkendu chceme s Honzou na pouť, tak doufám, že bude stejně krásně. Navíc to sluníčko pozitivně působí, hned je to lepší než zima a zamračeno.

Dnes si dáme recenzi na značku, kterou mám hodně ráda. Od Ryoru jsem dříve používala hodně pleťové krémy a byla jsem velmi spokojená. Tak mě napadá, že jsem dlouho žádný neměla a možná bych se zas mohla pak po nějakém mrknout. Stále jsem nevyzkoušela řadu s arganovým olejem.

Dnešní recenze ale nebude o žádném krému, nýbrž o čistícím gelu. Nedávno jsem psala o čistícím krému od Balei, který ale vůbec pleť nevyčistil, to tenhle od Ryoru je jiná liga.

Gel obsahuje extrakt z mořských řas, díky kterým snadno vyčistíte citlivou pleť. Šetrně odstraňuje nečistoty bez toho, aby narušil přirozený film pokožky.

Gel má poměrně hustou konzistenci, na pleti je příjemný a docela i hezky voní. Vůně není nijak výrazná, naopak jemná a nevtíravá. Právě i díky husté konzistenci nehrozí, že Vám ho z tuby vyteče zbytečně moc.

Používala jsem ho na vlhkou pleť, kde jsem ho vmasírovala a poté vodou smyla. Jsem zastáncem čištění na mokro a tenhle gel mi vážně vyhovoval. Po použití jsem neměla žádný pocit pnutí, svědění, ani vysušení. Když jsem pak ještě vzala micelárku, tak tamponek byl úplně čistý, takže gel čistí opravdu na jedničku.
Obsah: 100ml
Cena: 103Kč
Hodnocení: 5/5

Co Vy a kosmetika Ryor?
Jaké máte zkušenosti?

8 komentářů:

  1. Určitě jej vyzkouším, pokud tak dobře čistí pleť. Já momentálně používám TeaTree řady od The Body Shop a nemohu si ji vynachválit. Na problematickou a mastnou pleť je naprosto super. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ho a nevyhovoval mi. Přišlo mi, že moc nečistí a vysušuje. Další důkaz, že každá pleť je jiná :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ryor je skvelá kozmetika. Kedysi dávno som ju veľmi obľubovala, hlavne krémy na pleť, no už dávno som od nich nič nemala, takže sa po nej asi znovu poohliadnem ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za tip. :) Od Ryoru jsem měla krém a už je to snad 10 let. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jednu dobu jsem Ryor dost používala, ale už mě to nějak přešlo. Celkově tuto značku hodnotím dobře, jen u některých věcí je šílená vůně. Naštěstí se to dá zjistit hned v drogérce :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super, že nemáš pocit pnutí a vysušení, to nesnáším :D tak bych ho mohla vyzkoušet.
    Já měla jen jeden produkt od Ryoru a to krém na obličej a ten byl teda nehorázně mastnej a vůně mi taky vadila, takže jsem ho nakonec používala na nohy :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Ryor mám poměrně dost ráda, i když v současné době od něj nic nemám. Až dopotřebuju gel od I+M zkusím tento, potřebuju nějaký, který vyčistí a budu ho moci použít s Clarisonicem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...