Perly jsou ozdobou každé ženy

Jak už píši v názvu článku, mám za to, že perly jsou ozdobou každé ženy. Pokud si ale nepotrpíte na přílišný luxus a nejste ochotné platit za pravé perly, co takhle zkusit imitaci říčních perel? Podle mě i nepravé vypadají na špercích elegantně a když jsem poprvé uviděla náramek z perel od e-shopu stoklasa.cz, zamilovala jsem se.

Perly jsou potažené práškem z rozemletých mušlí, díky kterému mají perleťový lesk. Náramek obsahuje tři barvy perel - fialkovou, meruňkovou a bílou. Je pospojován malými průhlednými korálky, tak zvanými rokajly. Každá perlička má svůj vlastní tvar, rozhodně nejsou všechny stejně, přesto náramek vypadá skvěle.
Zapínání je na klasickou karabinku, funguje jak má, během nošení se nerozepíná. 

Kombinace perel, korálků a zvolených barev dodává náramku eleganci a hlavně jemnost. Náramek je vážně něžný a bude vypadat dobře hlavně k romantickému či společenskému outfitu. A ještě lépe vypadá na opálené pokožce, krásně vynikne.

Délka náramku je 18cm a tady budu hodně chválit. U hodně náramků a vlastně i prstýnků mám ten problém, že mi jsou velké. Náramky mi přepadávají přes zápěstí a když se zaseknou až někde u prstýnků, není to úplně ono. Loni jsem dostala od mamči náramek a jelikož ví, že mi bývají velké, zvolila dětskou velikost a i ten dětský je mi velký. Tenhle perlový náramek je na tom o poznání lépe. Sice bych snesla ještě trošku menší, aby byl vyloženě natěsno, ale i jeho současná velikost je fajn.

Za poskytnutí náramku moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz 
 
Máte rády perly?
Nosíte náramky, nebo dáváte přednost jiným šperkům?

8 komentářů:

  1. Na ruce vypadji skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi jemný a krásný, a Tobě velmi sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Perly mám ráda a tenhle náramek je boží :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá krásně, hlavně ta barevná kombinace se povedla.

    OdpovědětVymazat
  5. nadherny je ten naramok pačia sami velmi ale nenosim moc šperky žiadne kedisy som nosila striebro na zakladnej škole ale ako som začala robiť pracovať zavadzalo to:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...