Vydělávejte s portálem plnapenezenka.cz

Krásný den,
pokud rády nakupujete na e-shopech, tak zpozorněte, dnešní článek bude přesně pro Vás. Věřím, že o portálu plnapenezenka.cz již spousta z Vás již slyšela a pokud ne, tak třeba budete mile překvapené, že je možné získat peníze zpět z Vašich nákupů. Je to tak zvaný cashback odměna z Vašich nákupů.

O portálu jsem se dozvěděla už před nějakou dobou, ale řikala si, že to bude zbytečně složité. Nechala jsem to tedy plavat. Když mi ale ve schránce přistál mail s nabídkou spolupráce, brala jsem to jako takový ten impuls k tomu, abych portál tedy zkusila. Za nabídku moc děkuji PR zastoupení plnapeneznka.cz.

1. Stačí přejít na portál plnapenezenka.cz a registrovat se. Už za pouhou registraci se Vám na účet přičte 50Kč. Další odměny můžete získat například doporučením přátelům, až 2000Kč. Další odměna je třeba za lištičku do prohlížeče.

2. Pak už jen stačí najít e-shop, kde chcete nakupovat a dostat se do něj přes tlačítko Přejít do obchodu. Plnapenezenka.cz spolupracuje již z mnoha obchody, jako příklad třeba mall.cz, zoot.cz, krasa.cz, zoohit.cz a spousta dalších, i zahraniční aliexpress.com.

3. Po přejetí do obchodu už nakupujete běžně jak jste zvyklé. Jen pozor, ať nepřeklikáváte mezi lišty, aby se neztratilo spojení mezi plnou peněženkou a e-shopem. Každý obchod vyplácí jiné procento zpět.

4. Chvilku od objednávky se Vám na účtu objeví odměna, kterou získáváte. Je ale třeba ještě počkat, než bude potvrzena obchodem. Vyplatit peníze si můžete nechat na Váš účet již od 1Kč, ale pokud počkáte alespoň do 100Kč, dostanete i všechny získané odměny. Peníze by Vám měly přijít do 3 dnů.


Já si splnila sen a objednala si moje první Melky. Nad nákupem jsem tedy strávila pěknou dobu, všechny, které se mi líbily buď neměli vůbec, nebo ne v mojí velikosti. Nakonec jsem si vybrala krásné šedé balerínky. Objednávala jsem na zoot.cz, který mi vrátil 5,6%. Z botiček jsem nadšená, pořád na ně koukám a těším se, až je vyvětrám.

Za mě je to skvělý portál a kdykoliv to bude možné, budu nakupovat právě přes plnou peněženku. Přece jen, každá kačka navíc se určo hodí. Ještě musím ocenit jeho přístup. Pár minut po registraci mi přišel e-mail s dotazem, zda je mi vše jasné a nepotřebuji s něčím poradit.

Nakupujete přes Plnou peněženku?
Co na tenhle portál říkáte?

2 komentáře:

  1. Používám,taky jsem ho využila zrovna když jsem si kupovala kabelku přes Zoot,jinak ho využívám i na Aliexpress,ale tam je to vždy jen třeba o dvou korunách,neobjednávám tam moc drahé věci :-) Škoda,že mezi těmi obchody není Alza,tam by se to docela vyplatilo a elektroniku nakupuji jedině tam :-D A balerínky jsou krásné,taky bych si jednou nějaké Melky chtěla pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to zvláštní, ale zajímavé...já moc eshopům nedám, jelikož nemám šanci si to vyzkoušet...a mně než něco sedí, to je tkay porod :D
    chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...