Vyplétané náušnice od e-shopu stoklasa.cz

Krásnou neděli,
jak jste si užily víkend? V sobotu ještě bylo hezké počasí, které vybízelo k poslední letošní návštěvě zoo. Určitě můžete během následujících dní očekávat článek plný fotek. Bohužel dnes už venku panuje podzim, neskutečně fučí a je pěkně chladno. Asi bych zase brala spíš ty tropy, ale přesto si menší léto můžeme užít třeba díky veselým doplňkům.

A zrovna tyhle vyplétané náušnice jsou naprosto ideální na oživení outfitu a udržení si ještě na chvilku trošky toho léta. Náušnice seženete na e-shopu stoklasa.cz a to rovnou ve třech barevných variantách. Já se hodně dlouho rozmýšlela, než jsem si barvičku vybrala. Mají nádherné oranžové, které jsou okouzlující. Fialové, tuto barvu mám nejraději a nebo právě tyrkysové, které nakonec vyhrály.

Jsou vyplétané třemi různými odstíny barvy, takže díky tomu jsou o to zajímavější. Jsou dlouhé 8,5cm. Nikdy jsem nebyla na malé, nevýrazné pecičky. Dávám přednost větším náušnicím, nebo alespoň zajímavějším, klidně i praštěným. Moje oblíbené jsou oslíci :D Tyhle mě okamžitě zaujaly. Pokud máte rády výrazné šperky, které na první pohled zaujmou pozornost, tak jsou tyhle náušnice to pravé.

Všechny nitky dobře drží, nic se mi nerozplétá, ani netrhá. Vypadají naprosto božsky, kor v létě úplně září, na letní období mi přijdou naprosto ideální. Jsou přidělané na afroháčcích, trošku ale postrádám nějaký špuntík na zajištění. Já vím, že to mají málokteré náušnice, ale mě osobně to hrozně vadí. Pak jedny špuntíky neustále přendávám, hledám a ztrácím. A bez nějakého toho zavírání se náušnice bojím nosit.

Náušnice seženete na e-shopu stoklasa.cz za 51Kč.

Nosíte náušnice?
Dáváte přednost malým peckám, nebo naopak máte rády výrazné?


Za poskytnutí náušnic moc děkuji e-shopu stoklasa.cz.
stoklasa.cz

6 komentářů:

  1. Tyhle naušnice vypadají pěkně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné! Mám takové moc ráda, ale vždycky nějakou nitku omylem vytrhnu a pak se mi rozpáraj celý :D Ale ta barva, ňuňu... :3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. nie je to môj štýl, ale na ušiach môžu vyzerať fajn :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásný a ta cena ja parádní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...