Australian Bodycare - Lehký zvlhčující krém na obličej

Ráda zkouším nové produkty a objevuji nové značky. Proto když na serveru blogerky.cz probíhala výzva s Australian Bodycare, zapojila jsem se, jelikož tato značka je pro mě velkou neznámou. K vyzkoušení bylo na výběr hned z několika produktů s tea tree olejem.

Právě značka Australian Bodycare byla první, která do České republiky vyvezla první tea tree olej. Na trhu je již několik let a její 100% tea tree olej je získávám speciální metodou, díky které se získá ten nejkvalitnější olej.

Začala bych asi balením. Samotný krém se nachází v modré tubě se šroubovacím víčkem. Balení je poměrně jednoduché a docela zde sedí, že v jednoduchosti je krása. Celá tahle modrá řada s tea tree je taková na pohled čistá a decentní.

Krém obsahuje samozřejmě tea tree olej, který působí proti kožním problémům. Sezamová semínka mají vysoký obsah karotenu, hořčíku, vápníku a zinku a též mají pozitivní vliv při chorobách kůže, zároveň jsou vhodná v péči o suchou pokožku. Můj oblíbený arganový olej zas zlepšuje regeneraci buněk a zjemňuje pokožku.

Jelikož má v názvu slovo lehký, očekávala jsem opravdu lehoučký krém, ale konzistence je spíše středně hutná. Přesto se na pleti moc dobře roztírá a nemastí ji. Naopak ji na první pohled zmatní. Krém se totiž plně nevstřebá, ale vytvoří matný film, který na pleti drží. Zároveň ale pleť nevysuší.

Při otevření krému rozhodně nebudete na pochybách, zda obsahuje tea tree. Ta vůně je neskutečně silná a mě bohužel nesedí. Nejen, že mi protáhne všechny dutiny, ale i přesto, že se samozřejmě očnímu okolí vyhýbám, tak mi dráždí oči. Navíc po nanesení mě pleť docela štípe, sice to po chvilce přestane, ale nepříjemné to je. Co mě navíc zarazilo, že mi po něm vyskákaly pupínky.

Bohužel s krémem jsme si moc nesedly, ještě malou šanci mu dám, ale myslím, že spíše poputuje dále. Přesto jsem ráda, že jsem měla možnost tuto značku vyzkoušet, ale ne vše nám sedne.

Znáte značku Australian Bodycare?

5 komentářů:

  1. Značku neznám, ale určitě se podívám na její produkty, zaujala mě z tvé recenze.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku vůbec neznám, ale četla jsem že hodně lidem vyhovoval :) Ale jako značka tak celkově by mohla být fajn :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Nám také moc nevyhovoval. Docela nám tvořil pupínky a akné.

    OdpovědětVymazat
  4. Používám jen ten olejíček, tenhle krém by mohl být taky fajn, ale pokud dráždí oči, tak ho ani zkoušet nebudu :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář,moc si toho vážim. :)
Kontaktovat mě můžete přímo zde, nebo na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...