Australian Bodycare - Péče o pleť s tea tree olejem

Australian Bodycare je značka s obsahem tea tree oleje, který má antibakteriální účinky. Produkty jsou vhodné nejen na mastnou, ale i suchou a citlivou pleť, což můžu potvrdi. Je dermatologicky testovaná, pro pleť tedy šetrná a jemná. Využívaný olej je 100% a v té nejvyšší kvalitě.

V nabídce najdete pleťovou péči, ale i péči o tělo, zuby, vlasy či intimní hygienu. Já miluji péči o pleť, takže když jsem měla možnost vybrat si produkty na testování, bylo jasno. Vybrala jsem si téměř kompletní péči, od čištění po hydrataci.


Čisticí pleťový gel
Tento čisticí gel má jemně a důkladně mýt celý obličej, lze ho použít i na citlivou pleť. Má zabraňovat tvoření bakterií díky obsahu oleje tea tree, ale zároveň pleť nevysušovat. Gel již dobře znám, měla jsem ho dokonce nedávno a zamilovala si ho.

Gel má středně hutnou gelovou texturu, vůbec pleť nevysušuje, nemám pocit pnutí či pálení na citlivé pleti. Trošku jsem se bála, zda ta svěží mentolová vůně nebude vadit očím, hodně totiž slzím a tyhle vůně bývají dráždivé. U gelu ale žádný problém a to dokonce myji obličej tak, že s gelem v klidu přejedu i přes oči a vůbec nepálí, neštípe. Tohle je za mě velká hitparáda.

Pleť krásně vyčistí, zklidní, za mě jeden z top čisticích gelů na pleť.

Hloubkově čisticí tonikum
Tonikum je samozřejmě antibakteriální, zabraňuje vzniku černých teček a pupínků, hloubkově čistí a hydratuje. Je šetrné i k suché a citlivé pleti, vhodné pro každodenní použití. Neobsahuje alkohol. Kromě tea tree obsahuje kokosový olej, glycerin, aloe vera či extrakt ze švestky kakadu.

Různá tonika, vodičky a květinové vody mám moc ráda. Večer je to poslední krok v rámci čištění a odličování, ráno zas používám k čištění pleti. I přes tea tree stejně jako u gelu nemám problém tonikem vzít i oči, neštípe, nedráždí, což je vážně super a pro mě osobně překvapující, protože oči mívám dost citlivé.

Tonikum na pleti krapet štipká, pokud trpíte na různé neduhy a pleť je podrážděná. Já třeba mívám z alergie ekzém a na něm to prostě štípe, ale myslím, že to není nic hrozného a nebála bych se toho, zkrátka tonikum čistí.

Hyaluronové sérum pro pleť s jemnými vráskami
Obsahuje 2% kyselinu hyaluronovou a vitamín B5, které redukují jemné vrásky a dodávají pleti přirozený lesk. Je vhodné pro všechny typy pleti, ozbláště ocení pleť suchá a zralá.

Na sérum jsem se hodně těšila, ta testuji opravdu ráda. Sérum má hutnější, gelovou texturu, působí takovým lepivým dojmem, ale zdání klame. Po rozetření se ihned do pleti vsákne a vůbec o séru nevíte, žádný mastný či lepivý film.

Přesto je to úplná slast pro pleť, ta je viditelně napapaná, perfektně vyživená a spokojená. Sérum za mě jedno velké ano. Jediné mínus ovšem vidím v tom, že hodně rychle ubývá, po dvou měsících je lahvička prázdná.

Výživný denní a noční krém
Kromě tea tree obsahuje tasmánský pepřovník, který má zklidňující účinky, vitamín E zas pleť posiluje  a zabraňuje vzniku pupínků, ochranou funkci zde plní švestka kakadu a přirozenou rovnováhu vlhkosti udržuje makadamiový olej.

Krém má tedy vyživovat, zabraňovat tvorbě pupínků a zklidňovat. Je vhodný pro suchou i mastnou pleť. Krém můžete koupit v klasické verzi, nebo v kombinaci tea tree+lemon, což jsem si vybrala i já.

Krém mi přijde ideální teď na léto, konzistence je krémová, ale zároveň lehoučká. Není to nic těžkého a mastného, takže super i do horkých dní, kdy se obličej hned roztejká. I přesto, že je lehký, tak moc dobře hydratuje, pleť je během používání spokojená a vyživená.

Moc děkuji Australian Bodycare za poskytnutí produktů k recenzi.

Znáte tuhle značku?
Máte rády tea tree?

4 komentáře:

  1. Značku neznám, ale produkty se mi líbí, myslím, že produkty s tea tree jsou díky antibakteriálním vlastnostem vhodné i na mastnou, problematickou pleť, tak by mi mohly sedět:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla z Glanz boxu mycí gel, ale věnovala jsem ho - nějak mi mycí gely nevyhovují. Když tě čtu, tak jsem ho možná mohla zkusit ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nic z uvedeného jsem nezkoušela, vybrala jsem si kosmetiku hlavně na tělo. Z pleťovky jsem si vzala masku a ta je teda taky super!

    OdpovědětVymazat
  4. Na pleťovku si brousím také zuby :-) já nedám dopustit na vlasovku a ústní vodu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...