Rituals - Sprchová pěna a tělový krém Good Fortune

Rituals má hned několik nových limitovaných vůní v řadě Soulful Rituals. Love s vůní jasmínu a divoké růže, Happiness s vůní neroli a santalového dřeva a jako poslední pačuli s mandarinkou s názvem Good Fortune a právě o té poslední bude dnes řeč.


Tělový krém
Tato kolekce je označována za oduševnělou a je navržená tak, aby podporovala Vaši vnitřní pohodu. Díky řadě se máte cítit sebejistě, pozitivně a plní uznání. Good Fortune obsahuje tedy pačuli, která je v Indii důležitou složkou lektvarů lásky a mandarinku, která je svěží a pikantní.

Tělový krém je nádherně hutný, na těle velmi příjemný. I přes hutnost se skvěle roztírá, vstřebává se také bez mastného či lepivého filmu, nepůsobí těžce či mastně a dokonale vyživuje. Pokožka je bezvadně hydratovaná, napapaná a celkově taková hezčí, spokojená.

Bohužel vůně této řady je hodně výrazná, jak Rituals miluji, tak tohle je poprvé, kdy mi parfemace nesedí. Je to silná a těžká vůně, pomalu až taková pánská a to já nemusím. Je to škoda, protože vůně se na těle drží a krém provoní i pyžamo.

Sprchová pěna
Sprchové pěny jsou největší láska, já ty pěny úplně miluji a sprchu s nimi si vždy užívám a těším se na ní. Samozřejmě zrovna tady mi zas nesedla vůně, bohužel, ale jinak pěna sama o sobě je skvělá.

Vytváří velmi bohatou, nadýchanou pěnu, která pokožku zahalí do sametu, pokud jste pěny ještě nezkoušely, tak doporučuji, je to vážně neskutečně příjemná záležitost. Pěna provoní a vůbec nevysušuje, naopak máte pocit nějaké té přidané péče.

Barter spolupráce s arome.cz.

Zaujala Vás některá limitka?
Máte rády pěny?

16 komentářů:

  1. Ano, limitky od Rituals mám ráda, třebas Amsterdam byla krásná:-). Z této nové řady se mi asi libí nejvíc Love, mám ji ve sprchovém koutě a budu ji dávat i k Ježískovi...příjemná růže, hydratace tak akorát, provoní krásně pokožku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rituals je luxus, z téhle limitky jsem ještě nic neměla, ale za sebe bych sáhla po řadě Love. Myslím, že tahle řada by mi taky nevoněla, nemám ráda těžké a výrazné vůně a když to jde do pánska, tak to už je úplný konec:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já o Rituals uvažuji jako o dárku pro synovu přítelkyni, takže mi recenze přišla vhod - dp této řady asi nepůjdu, pokud píšeš, že je to těžká vůně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, z nových limitek bych si nešla ani pro jednu :-D ale ráda bych si z těch stálých řad pořídila sprchovou pěnu z řady s eukalyptem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezaujala žádná? Škoda, tak třeba příští limitky budou pro Tebe :)

      Vymazat
  5. Od Rituals mě baví ty sprchové pěny, jak jsou bohaté a voňavé :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sprchová pěna se mi zalíbila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta pěna je určitě moc příjemná, miluju takové produkty - navíc i design vypadá krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já vůbec nemám ostatní kolekce očuchané, takže vůbec nevím jak voní. Ta Love je ale naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...