Essence - Podzimní novinky 2018 | Paletka na oči a obličej, oční linky, řasenka, lak na nehty

Je to už pár týdnů, co zkouším podzimní novinky značky Essence a tohle testování si vážně moc užívám. Update se maximálně povedl a nabízí spousty zajímavých kousků, které určitě stojí za povšimnutí. Trefil se mi, vlastně tedy spíše e-shop kupkosmetilu.cz, do vkusu nejen samotnými produkty, ale i odstíny.

Tradičně budou novinky rozdělené do více článků, konkrétně do dvou. Dnes Vám představím produkty zaměřené na oči plus nové laky na nehty a příště se můžete těšit na novinky určené na tvář a rty a prozradím, že to bude stát za to.

Paletka na oči a obličej Not Your Princess
Tyhle nádherné paletky seženete ve čtyřech provedeních. Sáhnout můžete po metalickém efektu, holografickém či teplejší zemité paletce. Já jsem strašně ráda, že mi dorazila tato Not Your Princess, která mi přišla nejhezčí. Nemůžu posoudit, jak jsou na tom kvalitně ostatní paletky, budu mluvit čistě o této.

Balení je prostě boží, papírové, ale dobře bytelné, navíc obsahující zrcátko a líbí se mi i rozvržení stínů. Podobnost nepodobnost, za mě prostě povedený design. Paletka v sobě ukrývá nejen oční stíny, ale i rozjasňovač/tvářenku, takže praktické i na cesty. Zrovns na tu tvář úplně nepoužívám, le pokud paletku s sebou někam beru, tak poslouží. Stíny jsou jak třpytivé, se shimmerem, tak i matné. Konkrétně tahle paletka nabízí super odstíny na celkové líčení očí. Najdete v ní světlý podkladový stín, ale též matný například do oblouku.

Třpytivé stíny jsou lehce prášivější, ale není to žádná pohroma, pracovat se s nimi dá naprosto v pohodě. Oficiálně se jedná o paletku s hnědými odstíny, ale když se podíváte, tak určitě uznáte, že paletka je spíše do černa a právě černé kouřovky s ní vytváříte jedna radost. Právě tím, jak je tmavá, tak stíny jsou super pigmentované. Světlé jsou samozřejmě jemnější, ale s těmi černými už vytvoříte fakt výrazné líčení.

Stíny se dobře na víčko nanáší, během blendění se neztrácí, ale zároveň se sytost a přechody dobře korigují. S bází mi stíny na očích vydrží od rána do večera bez toho, aby se sytost ztrácela či se slejvaly. Za mě povedený kousek, který navíc super vypadá. Cena 184Kč, což na Essence není zrovna málo.

Řasenka I Need A Miracle
V každém updatu Vás čeká minimálně jedna řasenka, zrovna tahle mě zaujala svým balením a hezkým názvem, takže jsem na ten miracle byla fakt zvědavá. Kartáček ve tvaru buráku slibuje dodání objemu a prodloužení. Barevný komplex má řasy posílit a pro perfektní efekt by měla stačit jen jedna aplikace.

Já si velmi oblíbila řasenku z minulého roku Instant Volume Boost, která řasy super zvýrazní a bohužel tato se s ní vůbec nedá srovnávat. Kartáček je docela fajn, hezky vezme všechny řasy a i když je takový mohutný, tak zvládá dobře spodní řasy, které hodně prodlouží a dostane se po celé délce.

U horních řas dělá ale velmi decentní efekt. V podstatě jim dodá jen trochu černé barvy a tím to končí. Objem ani prodloužení se tu téměř žádné nekoná. Pokud preferujete jemné líčení řas, tak pak ano. Neslepuje, během líčení se neobtiskává a drží celý den bez opadávání či mazání. Cena 95Kč.

Oční linky Electric Vibes
Co je naprostá bomba, tak tyhle linky, které mě zaujaly na první pohled a já se totálně zamilovala. Jen moc nechápu, proč zrovna podzimní novinka, když linky jsou dokonalé na léto. Essence nabízí neonově žlutou, korálovou, královsky modrou a tuto azurovou s názvem Paradise. 

Odstín fakt elektrizující a úplně boží. Linka sama o sobě je hodně měkká, není potřeba vůbec na oko tlačit a jedním tahem se Vám povede dokonale sytá barvička. Linku ráno nalíčíte a během dne se ani nehne. Nehrozí sebemenší obtisknutí, drží jak přibitá. Měla by být navíc voděodolná, což není tedy 100%, ale pokud ji nebudete vyloženě chtít sundat vodou, tak přežije.

Já to říkám furt, že Essence tužky na oči opravdu umí a tímhle překonala všechny předchozí. Pokud si potrpíte na barevné linky, tak tohle je must-have, které prostě musíte mít. Cena 55Kč.

Odlupovací lak Glitter On Glitter Off
Úplnou novinkou v sortimentu jsou slupovací laky na nehty, které není potřeba odlakovávat, ale stačí pouze sloupnout. Na laky na nehty moc nejsem, ale tenhle nápad mi přijde super. Sama jsem lenoch na odlakovávání a jsem schopná na nohou mít nějakou hrůzu celou zimu, než abych to odlakovala. 

Laky jsou v šesti odstínech a mají krásný třpytivý efekt, což naopak mám velmi ráda, jsem straka. Tohle je konkrétně odstín 05 Starlight Expres a velmi mě překvapilo, že ve dvou vrstvách super kryje a nejedná se tím pádem pouze o efektový lak, který by potřeboval barevný podklad, ale bohatě si vystačí sám. I když se dá jen sloupnout, tak drží dobře a sám od sebe se neslupuje. Cena 70Kč.

Moc děkuji e-shopu kupkosmetiku.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

Zaujaly Vás novinky?
Zkoušely jste slupovací laky?

15 komentářů:

  1. Souhlasím, že Essence tužky na oči opravdu umí :-) Podle mě se vyrovnají i mnohem dražším kouskům.
    Taky mi teda přijde zvláštní, že zrovna tenhle výrazný odstín zařadili do podzimní limitky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty linky jsou pecka, určitě je půjdu omrknout:-) Taky bych řekla, že je měli zařadit spíš do jarního updatu a ne do podzimního, ale snad mi v šuplíku do toho léta vydrží:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka je levnou kopií M.A.C.u a upřímně stíny od Essence nemusím a to ani tyhle. Líbí se mi lak a tužka, to podle mě Essence umí. Taky mám na nohou hrůzu z léta :-D No, coo pod ponožkama to není vidět ..

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by se líbil ten lak. Chystala jsem se na tu řasenku, ale asi odolám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Docela jsi mě nalákala právě na ty linky. Sice linky moc nevyhledávám, ale občas si je dám :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Super novinky, ten lak na nehty se mi líbí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo slupovací lak na nehty bych vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi obal paletky a barva linek :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...