Depilan - Depilační krém pro citlivou pokožku

Jak se zbavit chloupků, v létě velmi aktuální téma. Možností je v dnešní době obrovské množství, pro mě zatím stále ale nejrychlejším a nejpohodlnějším způsobem zůstává žiletka. Občas sáhnu i po depilátoru, na který jsem si delší dobu zvykala, ale pokud bych měla říct, zda se na bolest z trhání dá zvyknout, nedokážu odpovědět. Na podpaždí jsem nedostala odvahu ani jednou a co se týče nohou, tak u toho se mi dělá mdlo a jsem schopná sebou seknout, i když bolest to není nijak velká :D

Před nějakou dobou jsem dostala na vyzkoušení depilační krém od značky Depilan, kterou můžete sehnat například na e-shopu kupkosmetiku.cz. Zrovna různé depilační krémy nemám ráda, podle mě jsou k ničemu, zkoušela jsem je již před x lety a od té doby se nic nezměnilo.

Tento depilační krém je určen pro citlivou pokožku a to díky obsaženému mandlovému oleji a panthenolu, které mají zklidňující účinek. Slibuje příjemnou vůni a účinnou depilaci, která trvá dvakrát déle než u klasické žiletky.

Začnu tím, že krém v žádném případě nemá příjemnou vůni. Snad všechny tyhle produkty neskutečně smrdí, v každém cítím asfalt, je to fakt nechutný puch, který s vůní nemá nic společného.

Krém se nanáší v 1-3mm vrstvě, kde se nechá působit až sedm minut, ne však déle, jelikož může způsobit podráždění. Když ho ovšem nanášíte, tak nijak nepálí, neštípe a ani po aplikaci není pokožka podrážděná. Krém má hodně hutnou, našlehanou konzistenci, ale ta hutnost tam převažuje natolik, že se velmi špatně vymačkává z tuby a ani to roztírá na pokožce není žádná sláva.  

Po uplynutí dané doby se krém setře přiloženou špachtlí, tedy měl by se šetřit. Jenže on vyloženě zaschne, jakoby zatuhne a špachtle s ním ani nehne. Musela jsem ho dolu dát pomocí vody a houbičky a výsledek? Samozřejmě nulový, nevzalo to snad jediný chloupek.

Jak jsem psala, vůči podobným produktům jsem skeptická, nedělají nic a je úplně jedno, jakou značku koupíte.

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

Používáte depilační krémy?
Nebo jste věrné žiletkám?

2 komentáře:

  1. Depilační krém jsem dříve požívala, ale už je to fakt dlouho. Používala jsem tehdy Opliku, ten smrad byl hrozný. Raději jsem si ani nečetla složení, co v tom je za sajrajt, že to takhle dokáže spálit chlupy. Krém jsem používala pouze na depilací chloupků na rukách. Teď už i ruce beru žiletkou. Depilační krém bych už nikdy nepoužila :-D naštěstí jsou ty léta za mnou.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že na jemnější chloupky na rukou bude účinnější, ale ruce neholim, takže nemůžu posoudit.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...