Oblíbená kosmetika roku 2013

Na blozích se teď začíná pomalu ale jistě objevovat statistika oblíbené kosmetiky, či propadáky roku. Tak proč bych taky neudělala nějaký souhrn. První se podíváme na kosmetiku, kterou jsem si oblíbila a v tomhle roce ji používala nejčastěji, ovšem nejsou to produkty, které třeba používám již několik let.


Dekorativní kosmetika

Dlouhotrvající rtěnka Essence - Hezká růžová barva v pěkném matném obalu. Rtěnka je opravdu dlouhotrvající, vydrží déle než jiné rtěnky a to i pití a jídlo. Super pigmentace, sice je výraznější, ale nebojím se s ní vyrazit ven. Jen občas pocit, že vysušuje.

Rtěnka Grand rouge od Yves Rocher - Krásný tmavý odstín růžové, vysoká pigmentace. Rty nevysušuje jako většina rtěnek a hezky voní. Výrazné rtěnky jsem si v poslední době oblíbila a tahle je parádní.
 

Color Whisper od Maybelline - Něco mezi balzámem a rtěnkou, na který jsem četla různé reakce. Já osobně jsem si tuhle rtěnku hned oblíbila a mám doma i další odstín. Rty mi nevysušuje. Pigmentace je menší, ale dá se dobře vrstvit a dosáhnout výraznější barvy.
 

Tekutá rtěnka s leskem od Fleur de Santé - Tohle je skvělý kompromis mezi leskem a rtěnkou. Dodá barvám rtům, ale zároveň neni tak výrazná jako klasická rtěnka. Když mi přišla v Ladyboxu, používala jsem ji poté pořád.

Trio oční stíny MUA - trojice hnědých stínů, které se vzájemně doplňující a používala jsem je téměř celý podzim skoro denně. Mají dobrou pigmentaci a třpytí se, což mám raději než matné odstíny. Líbí se mi i dobře bytelné balení.
 

Řasenka D`Amore od Gabrielly Salvete - Úplně nejlepší řasenka, jakou jsem kdy měla a rozhodně můžu doporučit. Tak krásné řasy zkrátka jiná neudělá. Prodloužené, zahuštěné, řasy jak panenka.
 

Řasenka Lovely Doll od Astor - Tuhle řasenku teď používám téměř denně. Hezky řasy prodlouží, lehce zahustí. Má kartáček s bambulkou, který zachytí i ty nejkratší řasy. Jen občas má tendence řasy slepovat, ale přesto ji mám strašně ráda.
 

Make-up Matte Morphosse od L`Oréal - Úžasný pěnový make-up, se kterým byla radost se líčit, pleť chrochtala blahem:D Byl na pleti strašně příjemný, dobře se roztíral, krytí na jedničku a přesto vypadal přirozeně, prostě skvěle. A nebylo třeba ani pudrovat, opravdu pleť zmatnil. Já ho sehnala ve výprodeji za 99Kč, jinak je dražší.

Lancôme Trésor In Love -Tuhle voňavku jsem dostala od přítele k svátku a hned si ji zamilovala. Jojo, vybrat mi vůni, to bylo vždy na jedničku. Mám ji strašně ráda až je mi pomalu líto ji používat, aby mi nedošla :D Navíc ten krásný desing s růží kolem hrdla. :)

Toaletní voda Super Playboy - Sladká, možná až přesladká vůně, která si mě okamžitě získala. Nejlepší je, že jako jedinou vůni ji na sobě cítím i během dne, několik hodin po aplikaci.

Pečující kosmetika

24hr hydratační zklidňující krém Mixa - Mixa se objevila na pultech drogérii letos a hned se strhla mánie. Krém je hutnější, ale dobře se roztírá, vstřebává se rychle. Příjemně voní po růžích. Je bez parabenů a alkoholu. Klidně bych brala další balení.
 

Vichy Vyhlazující a rozjasňující péče s kombuchou - Byl lehoučký, dobře se roztíral a rychle vstřebával. Líbila se mi narůžovělá barva krému a krásně voněl. Hydratace na jedničku a klidně bych brala další balení.

Ziaja krém na ruce z řady kozí mléko - Krém byl lehoučký, skvěle hydratoval a hlavně posiloval nehty, které se hned neulámaly. Jediný, co mi trochu vadilo byla vůně, mě nevoněl.

Nail expert Miss Sporty - Pečující laky, ze kterých jsem si oblíbila převážně 5in1, který nehty zpevňuje a výsledky jsou fakt znát.

Sprchový gel s výtažky z arganového oleje Palmolive - Hned mě zaujalo to, že obsahuje arganový olej. Po mé letní dovče v Maroku, kde roste Argánie, koukám právě po tom, v čem arganový olej je. Takže už jen za tohle má sprcháč plus. Má krémovou konzistenci, což já ráda, nevysušuje a zanechává pokožku hebkou. Má příjemnou, orientální vůni.
 

Sprchový gel se třpytkami Yves Rocher - Sprcháč z vánoční edice, který voní po malinách a kakau. Připomíná mi červené arabesky a evokuje ve mě vánoční náladu. Skvěle pění a na pokožce je příjemný.

Peelingový masážní gel proti celulitidě Eveline - Už mám doma plné balení a určitě pak budu chtít sehnat další. Je poměrně hrubý, pokožce vydrhne do hladka a voní božsky po citrusech. Miluju ho.

Tělové máslo Brazil orange oil od Body basics - Tohle máslo jsem dostala od kamarádky k narozeninám. Pomerančc nemusím, ale máslo voní božsky. Je velmi hutné, ale dobře se roztíralo a pokožka po něm byla hladká a velmi příjemná na dotek.

Zpevňující péče na dekolt a poprsí Dermacol - Mám podobné produkty ráda a tenhle byl moc fajn. Ne že bych potřebovala něco zpevňovat, ale zkrátka je fakt používám ráda. Je lehký, dobře se roztírá a pokožka je po něm jemná a jakoby napnutější.

Lee Staford suchý šampon - Moje první zkušenost se suchým šamponem. Je skvělej, samozřejmě nenahradí mytí vlasů, ale když potřebuju třeba den navíc, tak bohatě stačí.

Šampon Dualsenses od Goldwell - Šampon určený pro barvené vlasy, který byl nejlepší jaký jsem za poslední rok vyzkoušela. Krásné nadýchané vlasy, lesklé a hebké na dotek. A ta vůně..
 
Micelární voda Dermacol - Micelárce nemám co vytknout. Skvěle odličuje i voděodolný make-up, nedráždí mi oči a nemám po ní pleť ulepenou. Já sice odlíčení tolik nedám, ale tuhle jsem měla u přítele, kde se odličuji poctivě a jinou než tuhle ani už nechci.

Co Vaše oblíbená kosmetika? 
Shodneme se na něčem?

4 komentáře:

  1. Jé, to pomerančové máslo by se mi taky líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímně, nemám asi ani jeden z těch produktů, ale na hodně z nich jsem slyšela chválu. Hlavně na tu rtěnku od Essence, tu si budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nad Color Whisper od Maybelline už dlhšie rozmýšlam ale chcela by som sa spýtať akú to má asi výdrž. Ďakujem, Kika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...