Brandnooz box - Červen 2015

Krásnou sobotu,
jak si užíváte víkend? Pokud mě sledujete na facebooku, tak jistě víte, že včera jsem s Honzou slavila výročí a zároveň jeho svátek a dostala nádherný dárek v podobě lístků na Labutí jezero do Českého Krumlova. Také jsme měli Balůa, hafana, takže jsem měla radost.

Ale k článku, ve středu dorazil další Brandnooz box a strašně mě překvapila jeho váha, box byl opravdu těžký a já ho sotva unesla. Minulý měsíc se nesl v duchu grilování, jelikož obsahoval spousty marinád. Červnový box obsahoval zase spousty tekutin. Hlavně tedy obsahuje spousty energy, takže věřím, že ne každý byl spokojen.

  • Top Topic malina a pomeranč - 0,5l, 17,90Kč
Limonády jsou bez umělých barviv a sladidel. V obchodech seženete buď tohle malé balení, nebo1,5l. Malinovka bude určitě výborná, to já můžu a pomeranč jistě také.

  • Korunní Energetická - 0,75l, 15,90Kč
Tak tahle láhev mě potěšila moc, jelikož obsahuje kofein. Navíc obsahuje i taurin, který zvyšuje efekt kofeinu. Ne že by na mě kofein měl nějaký vliv co se týče ospalosti apod, ale jako závisláku na kofeinu se mi tohle líbí. Je s příchutí černého rybízu.

  • Semtex Original, Forte - 250ml, 29,90Kč
Semtex rovnou ve dvou variantách. Já snad nikdy žádný neměla, takže ráda ochutnám a vyzkouším.

  • Smarty White - 250ml, 39,90Kč
Tenhle energiťák byl v boxu již minulý měsíc, ale jelikož měl krátkou dobu spotřeby, tak se objevil i teď jako náhrada. Špatný nebyl, ale také žádný zázrak.

  • Strongbow Red Berries - 330ml, 18,90Kč
V letáčku sice uvádí 330ml, ale v boxu byla pouze malá plechovka, ale tak nevadí, na ochutnání bude stačit. Je jemně perlivý a obsahuje alkohol 4,5%. Má příchuť granátového jablka spojenou s malinami, jahodami a červeným rybízem. Mmm, možná přece jen škoda, že v boxu není láhev :D

  • Meggle Panna cotta - 500ml, 49,90Kč
A dostáváme se k dalším produktům. Italský dezert panna cottu mám ráda, takže mě moc potěšila, tohle balení vyjde tak na šest porcí a příprava vypadá naprosto jednoduše. Stačí zahřát, rozdělit do misek a ozdobit. Super.

  • Hellmann`s American Smokey BBQ - 200ml, 79,90Kč
Tak tohle je něco, co se teprve na našem trhu objeví. Grilovací omáčka je vhodná zejména na žebírka, kuřecí stehýnka nebo křídla. Omáčky budou k dostání v několika variantách a každá je vhodná buď jako marináda, nebo přílohová omáčka. Tohle vypadá naprosto skvěle.

  • Kotányi Ruby - 22g, 24,90Kč
Hrubozrnné kořenící směsi jste mohly najít ve více variantách, já měla Rub Orient. Píšu to u koření vždy, to se nikdy neztratí a tohle hrubé jsme ještě neměli.

  • Kotányi Delikátní maso - 24,90Kč
Další koření, které neobsahuje žádné zvýrazňovače chutí, barviva ani umělá aromata.

  • Vest Kinder tyčinky - 50g, 9,90Kč
A poslední mňamka v podobě tyčinek, které jsou bez posypu a navíc obohaceny vápníkem a vlákninou. Tyčinky já ráda, ale raději bych se solí :D

Když to shrnu, já jsem s boxem spokojená. Sice obsahuje až moc různého pití, ale já s tím problém nemám.
Jestliže někdo nepije energy, tak asi s boxem spokojen nebude, což chápu. Já si ale dám ráda, potřebuji svojí denní dávku kofeinu, takže tohle já můžu :D Sama si  energy nekupuji, takže je naopak v boxu vítám.  Plus nějaké dobroty či koření, za mě fajn.
Někdy je více mňamek, tentokrát pití.

Jak se Vám obsah líbí?

7 komentářů:

  1. Mě tento boxík naprosto potěšil :). Panna Cotta mi moc chutnala, všechny pití až na Smarty taky, BBQ omáčka taky dobrá, nic jiného bych mu asi nevytkla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Některé věci už jsem ochutnala ale zajímala by mě ta Panna Cotta, nikdy jsem ji totiž neměla.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný obsah boxiku, za mě dobré, u nás by asi nejvíce zabodovaly tyčinky, manžel je miluje. :-))
    zvu tě k soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Korunní energetická mě docela zaujala, budu jí muset vyzkoušet, až jí někde uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento box se opět povedl :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...