Balea - Dárkový set Fruity Cranberry

Krásný den,
včera jsme zapálili poslední adventní svíčku a to znamená, že Vánoce jsou tu coby dup. O víkendu jsme konečně koupili stromeček a byl to teda boj. Se žádným jsem nebyla úplně spokojená, ale měli jsme štěstí a pán, co je prodával, zrovna jeden vytáhl a byl to on, naprosto dokonalý stromek, krásná jedlička. Akorát doma jsme zjistili, že nám chybí jedna krabice s řetězy a dalšími ozdobami a tak jsme ještě rychle večer jeli dokoupit. Stromek nazdobený a najednou zjištění, že v té velmi dobře schované krabici je i špička na stromek. Takže špička není a zatím tam trůní sob.

Od prosince najdete všude v obchodech hromadu dárkových balíčků s kosmetikou. Mě osobně nechávají poměrně chladnou, ale Balea letos měla vážné velmi povedené a jelikož jsem si jeden sama koupila, je nejvyšší čas o něm něco napsat, snad je ještě k sehnání.

Miluji brusinky, kdybych si ale u Rendy nepřečetla, že se jedná právě o ně, tak bych balíček přešla s tím, že jsou to šípky. Jakmile jsem ale zjistila, že má Balea brusinkový balíček, při další návštěvě DM letěl hned do košíku a já jen doufala, že vůně nebude zklamání.

Sada obsahuje tělové mléko a sprchový gel. Tělové mléko má hustší konzistenci, přesto je velmi lehoučké a moc dobře se roztírá. Během chvilinky se do pokožky vsákne a vůbec nelepí, což je super. Pokud ale očekáváte kdoví jakou hydrataci, budete zklamané. Na velmi suchou pokožku určitě stačit nebude. A bohužel ani nezklidní podrážděnou pokožku po holení. Nohy po holení mě většinou pálí, ale stačí namazat tělovým mlékem a je to bez problémů, tohle tělové mléko ale nepomáhá.

Vůně je ovšem dokonalá, nádherně sladká, ale nic chemického či nepříjemného. Do vůně jsem se zamilovala na první čichnutí a mohla bych k tomu čichat stále dokola, miluji tu vůni.

Sprchový gel má hustější gelovou konzistenci, dobře pění a pokožku nevysušuje. To je pro mě podstatné, dobře umyje, je příjemný a voní stejně dokonale. Brusinky já zkrátka můžu.

U sprcháče mám trošku problém s balením, i když je stejné jako u tělového mléka, tady mi vadí. Na horní fotce můžete vidět víčko a ,,aplikátor". Když se podíváte pořádně, tak si můžete všimnout, že má úplně malou dírku, kudy produkt vytéká. A právě díky tomu mi jde sprcháč strašně špatně vymáčknout. U mléka je to v pohodě, ale u sprcháče s tím bojuji. Sice Vám nevyteče zbytečné množství, ale jde to prostě hrozně ztuha.

Já si oba produkty moc oblíbila. I když tělové mléko není extra hydratační, používám ho ráda, stejně tak i sprcháč. Vůně se maximálně povedla a rozhodně koupě nelituji. Kdyby se objevila tahle dvojka zase časem, určitě nad koupí váhat nebudu a pořídím se je ráda znovu.

Kupujete dárkové balíčky?
Jak se Vám líbily ty od Balei?

5 komentářů:

  1. Myslím, že tenhle balíček se Balee povedl, vypadá moc hezky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Balíčky od Baley se mi líbily, povedly se jim :) Sama si ale balíček nekoupím a ani vlastně nikomu jsem už takto připravený balíček nekoupila, i když se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  3. užasní článek Baela je ma oblíbená značka

    OdpovědětVymazat
  4. Balíčky jsem nekoupila už několik let, ale tenhle bych brala pro sebe :D

    OdpovědětVymazat
  5. Balicek se mi libi, ale bohuzel v uk neni no, skoda.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...