Ryor - Lipored Ultra emulze k redukci tuku a celulitidy

Všemožné produkty na zpevnění či zbavení celulitidy mě vždy hrozně bavily. Je jasné, že od nich neočekávám zhubnutí o jednu velikost a zpevnění břicha a zadku, ale zkrátka mě vždy k nim něco přitahovalo.

Podle mě jsou fajn jako dodatková péče v případě, že třeba cvičíte a právě nějakým tím mazáním tu snahu ještě trochu podpoříte. Od Ryoru mám vyzkoušené hlavně pleťové krémy, jako značku ho mám hodně ráda a naposledy mě zaujala novinka k redukci tuku a celulitidy, kterou jsem se rozhodla bez delšího přemýšlení vyzkoušet.

Emulze obsahuje extrakt z mořský řas, středomořské bylinky a kofein. Komplex přírodních aktivních látek pomáhá odbourávat tuk a zároveň zabraňovat usazování nového tuku. Příznivě by měla emulze přispívat i k odstranění celulitidy.

Aplikovat by se měla dvakrát denně na postižená místa. To znamená stehna, boky, paže a břicho. Já si tedy mazala celé tělo, používala jsem ji jako klasické tělové mléko. Pravda, vynechávala jsem prsa, co kdyby náhodou to ten tuk opravdu redukovalo :D

Emulze má řídkou, gelovou konzistenci. Dobře se roztírá, než se ale úplně vsákne, tak má tendence lepit. Celkem výrazně voní po bylinkách. Já tedy tyhle vůně úplně nemusím, takže nemůžu říct, že bych z vůně byla kdovíjak odvařená, to nebyla. Zkrátka mi smrděla.

Co se týče nějakých výsledků. Samozřejmě žádné hubnutí se nekoná, s tím jsem ale ani nepočítala. Bohužel to nedělá ale naprosto nic. Žádná hezčí pokožka a hlavně i nulová hydratace. Kdyby to alespoň hydratovalo, tak si řeknu, že to je fajn, ale hydratace byla jako kdybych se vůbec nemazala. Pro mě zklamání a naprostý propadák. Cena 223Kč.

Používáte různé zpevňující produkty?
Co říkáte na kosmetiku Ryor?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...