Manufaktura - Pivní šampon a aktivační sérum proti vypadávání vlasů

Konečně se po všech těch záříjových statistikách a dalších článcích na jiné téma, dostávám zpět ke kosmetické recenzi a dnes mrkneme na vlasy. Manufaktura inovovala svoji pivní řadu a já díky holkám z arome.cz měla možnost vyzkoušet dva produkty a vážně jsem se na ně těšila, hlavně na sérum.

Pivo je zdrojem vitamínů B, minerálů a stopových prvků. V produktech najdete skutečné pivo a to Ferdinanda světlý ležák 11%, které je vařené z prvotřídních českých surovin a tradičními nezměněnými postupy, které fungují více než 120 let.

Extra jemný pivní šampon
Šampon tedy obsahuje pivo Ferdinand, které regeneruje nejen vlasy, ale i pokožku hlavy. Extrakt z chmelu a ječmene má hydratační a zklidňující účinky, mandlový olej hydratuje a v neposlední řadě najdete v šamponu přírodní kofein, který stimuluje růst vlasů a zamezuje jejich vypadávání.

Dále ve složení najdete panthenol, více než 98% složek je přírodního původu a šampon je vegan. Docela jsem se bála pivní vůně, protože pivo nemám ráda a rozhodně mi ani nevoní. Šampon ale po pivu vůbec cítit není. Vůně je jemná, příjemná a spíše bylinná, která se ve vlasech drží.

Bohužel jsme si moc nesedly. Po šamponu se mi šíleně mastily vlasy. Hezké vypadaly možná tak první den a poté už začaly plihnout a třetí den byly nechutně mastné, což pro někoho je super výsledek, ale jsem zvyklá i čtvrtý den mít vlasy v pohodě a ne třetí řešit oddělené prameny.

Maštění se docela srovnalo po několika použitích, ale stejně mi nepřijde, že by vlasy s tímto šamponem byly nějaké extra hezké více než ten jeden den. A co se týče vypadávání a růstu, tak výsledky žádné.

Unikátní aktivační sérum proti vypadávání vlasů
Na sérum jsem byla opravdu hodně zvědavá a strašně doufala, že bude fungovat. Zatím jsem bohužel na žádné takové sérum nenarazila, doposud na mě nefungovalo jediné.

Obsahuje komplex s výtažkem z modřínu a zeleného čaje, které reaktivují kmenové buňky vlasových váčků, podporují jejich růst a omezují vypadávání. Též obsahuje pivo, chmel, výtažek z ječmene, které regenerují, zklidňují. Kreatin hydratuje a zvyšuje objem vlasů.

Sérum se používá denně do suchých vlasů, kdy se aplikuje k pokožce hlavy a vmasíruje se. Používám opravdu poctivě a nedělá prostě nic. Vlasy mi padají ve velkém, rostou stejně a nevidím naprosto žádný rozdíl. Ocením pouze to, že vlasy nemastí.

Žádné výsledky a ještě to sérum nechutně smrdí právě po chmelu. Ta vůně je výrazná a pokaždé mám pocit, že jsem vylezla z nějaké putyky.

Moc děkuji arome.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

Používáte pivní kosmetiku?
Co Vám pomáhá proti vypadávání?

8 komentářů:

  1. Sérum na vypadávání a obnovu vlasů mě zaujalo, ale nepřekvapilo mě, že nic nedělá.....po pravdě neznám žádný přípravek, který by toto dokázal a uměl s vypadáváním vlasů bojovat. Bohužel mě nyní také od léta padají vlasy...., sice vím, čím je to zapříčiněno - přemírou stresu a vypětí, ale jak to přišlo, tak to musí odejít, pakliže budu více v pohodě. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud to máš vážně způsobeno stresem, tak věřím, že jakmile se vše srovná, tak se srovnají i vlasy :)

      Vymazat
  2. Mně ta pivní kosmetika nějak neláká, už jen když si představím tu vůni, tak mně to dost odpuzuje:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle tedy nevypadá na produkty, které by mne zlákaly ke koupi.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to pěkně, já pivní produkty ještě nezkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...