Dove - Tělový peeling s kiwi a chladivou vůní aloe vera

Dove mám spojený převážně se sprchovými gely a mýdly, ale zkoušela jsem i nějakou tu vlasovou péči a snad vůbec nejzajímavějším produktem jsou peelingy, které mě lákaly hned, co se dostaly na trh. V nabídce jsou tři varianty a bylo opravdu těžké vybrat.

Vybírat můžete z makadamiového oříšku & rýžového mléka, granátového jablka & bambuckého másla a kiwi & aloe vera, což jsem si vybrala i já, protože jsem peeling brala před létem a říkala si, že ze všech variant bude vůně kiwi asi nejvhodnější.

Peeling je obohacen o výtažek z aloe vera, která hydratuje, regeneruje a chladí. Také obsahuje 1/4 hydratačního krému a opravdu se jedná o peeling, který vůbec nevysušuje, ale naopak je na pokožce moc příjemný a pečuje o ni.

Má krémovou texturu, která je jemná a lehce našlehaná. Obsahuje spousty droboučkých zrníček, až takový jakoby písek, takže peelingu nespotřebujete hodně, ale zároveň opravdu dobře poslouží. Ta zrníčka jsou drsnější, pokud přitlačíte, tak je fakt pořádně cítíte, ovšem díky té krémové konzistenci umí být i jemný a nedráždí, ani neštípe.

Pokožka je po použití hezky jemná, heboučká a dobře obroušená. Co se týče vůně, tak jsem ale popravdě očekávala něco trošku jiného.Vůně je spíše sladší a zvláštní. Pořádně v tom není cítit ani aloe, ani to kiwi. Ta kombinace je divná. Nesmrdí, to vůbec ne, ale ani nejsem z vůně nijak odvařená. Jako kdyby jste z osvěžující aloe udělaly přeslazenou, teplejší vůni.

Zkoušely jste peelingy Dove?
Jaká se Vám líbí parfemace?

12 komentářů:

  1. Ty jo, nedávno jsem si vybírala v DMku tělový peeling a Dove mě vůbec nenapadlo...., určitě to příště napravím. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ho a ohledně vůně jsem taky čekala něco jiného. Ale jinak byl super. Ještě chci vyzkoušet nějakou další variantu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už po nich koukám dlouho, taky mě lákají, ale zatím mě odrazuje dost vysoká cena...

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho mám stále na wishlistu, tak snad se mi poštěstí si ho koupit :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Já patřím mezi ty, co peelingy nepoužívají, takže v tomto směru jsem velmi nevědomá. Ani jsem netušila, že Dove nějaký peeling má v portfoliu

    OdpovědětVymazat
  6. Peeling vypadá skvěle, já bych chtěla vyzkoušet to s vůní granátového jablka.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...