Yankee Candle - Vánoční vonné vosky

Sice už je po Vánocích, ale holt některé vánoční články vycházejí až v průběhu ledna a to z toho důvodu, že zkrátka začínám zkoušet třeba až vyloženě o Vánocích, nebo nestihnu vše do svátků a pak se to protáhne až na nový rok.

Letní vosky jsem vypálila až někdy na podzim a sváteční vůně jsem pálila tak nějak v průběhu celého prosinec, ale jak jsem psala, někdy to prostě vychází na leden. Alespoň načerpáte inspiraci na následující Vánoce. Zanedlouho se tu objeví určitě i článek o vypálených svíčkách a voscích, které se mi nahromadily. Co tak koukám do zásob, tak vosky jsem zredukovala úplně a krabička zeje prázdnotou.

Merry Berry Linzer - Linecké cukroví 
Oficiální popis: Marmeládou naplněné linecké sušenky z mandlového těsta, posypané vanilkovým cukrem. Vrchol: malinový džem a mandlový extrakt, srdce: linecké těsto, vanilka, našlehané máslo, základ: hnědý cukr.

Tohle byla předoňská, vlastně už předpředloňská limitka s názvem Cookie Swap, která byla neskutečně povedená a obsahovala šest vůní. Já mám doma tři velké svíce a ráda bych někde sehnala i zbytek, tohle se strašně povedlo.

Vosk mi přijde ovšem méně intenzivní a cítím ho jen v těsné blízkosti. Vůně je sladká, ale ne přeslazená, naopak působí docela tlumeně a přijde mi, že od svíce se celkem liší. Vosk je bohužel za mě takový nijaký a lepší je rovnou svíčka.

Magic Cookie Bar - Čokoládovo-karamelová tyčinka
Oficiální popis: Lahodnost ve vrstvách - čokoláda, čokoládové lupínky, hnědý cukr a karamel. Lahodná krémově sladká vůně.

Tuhle vůni mám právě ve velké svíci a ač jsem tolik nečekala, tak mě strašně mile překvapila, protože ta vůně je úžasná a hodně silná. Je to opravdu doslova kombinace sušenek, cukru a hodně čokolády. I ve vosku je pěkně intenzivní, zapálíte a ihned provoní celý pokoj neskutečně lahodnou vůní. Vydrží vonět ovšem jednu, max dvě čajovky.

All Is Bright - Všechno jen září
Oficiální popis: Slavnostní vůně citrusů a hřejivého pižma. Lehká a zářivá vůně s elegantním závěrem. Vrchol: grapefruit a pomeranč, srdce: červený rybíz, základ sladké pižmo.

Z vosku jsem trošku na rozpacích a nevím, jak ho hodnotit. Co se týče parfemace, tak za mě se jedná o čistou vůni, ovšem ne takovou tu svěží a štiplavou, ale jemnější, lehce nasládlou. Žádné pomeranče či rybíz v tom necítím, vůně je ale příjemná, nevtíravá a neutrální.

Ale, já ji cítím jen někdy. Po prvním zapálení jsem necítila nic, po druhém také ne a až poté jsem v blízkosti aromky ucítila znatelnou vůni. V podstatě když už by vosk měl vůni ztrácet, tak začal být na to jedno zapálení cítit.

Christmas Magic - Vánoční kouzlo
Oficiální popis: Klasická vánoční vůně s jedlí a borovicí získala zajímavý nádech díky závanu břízy a eukalyptu. Jemný dotek kadidla jí dodává sváteční kouzlo. Vrchol: mandarinka, bergamot, eukalyptus, srdce: balzámová jedle, šťáva z borového jehličí.

Vůbec nevím, kde se stala chyba, ale tenhle vosk jsem vůbec necítila, ale fakt jako vůbec.  Nejen, že nebyl cítit po pokoji, ale i když jsem si přičichla přímo k němu, tak jsem necítila prostě nic. 

Winter Glow - Zářivá zima 
Oficiální popis: Nádherná vůně zmrzlých listů na zasněžených stromech v chladném vzduchu. Celá scenérie je zalitá zlatě jantarovými paprsky slunce. Elegantní a noblesní vůně.

Vůně se skládá například z různých citrusů a bylinek, smrku či cedru. Vosk jsem brala naslepo a raději vzala jen vosk a ne svíci, protože mi bylo jasné, že asi nebude úplně dle mého gusta. Vůně překvapivě ale vůbec není špatná.

Pokud nemáte rády sladké vůně a naopak preferujete čisté parfemace, tak tohle bude to pravé. Necítím v ní žádné citrusy, ani bylinky, ale jen čistou svěží vůni připomínající například Clean Cotton apod. Vůně je silnější, ale voní převážně v blízkém okolí, po celém pokoji ji necítím.

Co jste pálily během Vánoc?
Voněl Vám některý tento vosk?

8 komentářů:

  1. Kromě Winter Glow jsem měla všechny a můj jednoznačný favorit je Magic Cookie Bar, tu bych chtěla i ve svíci:-) Jinak jsem pálila i takovou tu pro mně každoroční klasiku jako Snowlake Cookie, Christmas Memories, Red Apple Wreath..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ve svíci se úžasná. Snowflake Cookie mám také ráda :)

      Vymazat
  2. Já se držela čajovek v malých svícínkách a sem tam velkou tenkou svíčku bez parfemace. Já svíčky pálím spíš kvůli atmosféře než kvůli vůni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ta atmosféra je fajn, ale je fakt, že k těm bez vůně pálím i s vůní :D

      Vymazat
  3. Já měla All is Bright a já si tento vosk velice chválím, krásná vůně a já ji cítila hned. Asi jsi měla vadný kousek :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Já si během vánoc leda tak upalila pár nehtů, když jsem se snažila zapálit svíčku z Ikei 😄😄

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...