Natura Siberica - Něžný peeling obličeje

Natura Siberica je mi velmi sympatická značka. Bohužel jsem toho od ní moc neměla, co si pamatuji, tak kdysi nějaký krém na ruce a pleťovou masku a oboje byla bomba. A vlastně ještě tělové máslo, ooo. Když jsem hledala před nějakou dobou nový peeling, tak to bylo v době, kdy jsem měla zas alergickou reakci, pleť byla citlivá a já chtěla něco přírodnějšího.

Volba padla právě na Naturu Sibericu. Produkty obsahují byliny a rostliny z ruské Sibiře, což je jediná přírodní rezervace v Rusku s divokou přírodou. Byliny jsou plné ochranných účinných látek a antioxidačních vlastností. Jsou sbírány ručně a značka se pyšní spoustou certifikátů - ICEA, ECOCERT, COSMOS STANDARD, BDIH.

Peeling je určen pro normální a suchou pleť. Obsahuje arálii manžuskou, která chrání pleť proti vnějším vlivům a má regenerační účinky stejně jako tužebník. Vitamín F podporuje obnovu buněk, zvyšuje pružnost a elasticitu. Peeling má jemně čistit, obnovovat pleť a zlepšovat její barvu.

Hodně čtu, že suchá a citlivá pleť by vůbec peeling neměla používat. Já si ovšem bez něj nedokážu péči představit. Moje citlivá pleť peeling dobře snáší i v době, kdy je hodně přecitlivělá a trápí ji ekzém. Jakmile mám alergickou reakci, tak mi obličej oteče, vytvoří se ekzém a to má za následek to, že se pleť šíleně loupe a nestačí jen mazat, ty šupinky je potřeba nekompromisně odstranit, takže peeling je za mě povinnost.

Tento peeling mi hodně pomáhal v době, kdy jsem měla ty vůbec největší alergické reakce a neskutečně si s tou citlivou pletí rozuměl. Používala jsem ho pomalu obden, nedráždil, nevysušoval, na pleti neštípal. Jen vážně odstraňoval suché šupiny, kterých bývá plno.

Peeling je krémový a obsahuje spousty drobných zrníček, která jsou tak akorát drsná, aby pleť vydrbala, ale zároveň nepoškrábala. Voní mi jak marcipán a nestojí vůbec hodně. Navíc tohle 150ml balení vydrží neskutečně dlouho.

Používáte peelingy na citlivou pleť?
Znáte značku?

10 komentářů:

  1. Na pleťové peelingy nejsem, mám vždycky pocit, že mi sedřou pleť, ale musím říct, že jestli by mně nějaký lákal, tak je to tento, ten by mohl být pravý:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já dřu ráda a i ta suchá a citlivá to vyloženě potřebuje.

      Vymazat
  2. Citlivou pleť sice nemám, ale peelingy mám moc ráda. Většinou ty více drsnější.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. O značce jsem slyšela, ale zatím jsem od ní žádný produkt nevyzkoušela, takže ani peeling.

    OdpovědětVymazat
  4. Citlivou pleť nemám. Peelingy používám velmi ráda, zrovna mi dochází tak si musím nějaký dokoupit :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Moc značku prozkoumanou nemám, měla jsme jen rakytníkovou řadu. Ale peelingy na pleť mám hodně ráda a tento vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...