Plátýnková maska PurenSkin a hedvábné kokony

Jsem dva měsíce doma a všechny články píšu vždy večer před vydáním, za celou dobu jsem nebyla schopná toho sepsat víc a mít zásobu. V pondělí už se vracím do práce a chtělo by to tedy sepsat na celý týden. Jediné, co jsem možná za tu dobu doma stihla, tak něco pofotit a dejme tomu upravit, ale ani to není žádná sláva. Je to se mnou marný.

PurenSkin je korejská kosmetika a co se týče masek, tak právě ty korejské mi přijdou úžasné. Značka se u nás sehnat dá, ale docela omezeně. Já masku společně s hedvábnými kokony vyhrála na instagramu a objednávat se dala zde.

Firming mask
Maska je zpevňující a jedná se o klasické plátýnko. To plátýnko je moc příjemné, nijak tvrdé, ale zároveň se netrhá. Je poměrně dost napuštěné a při vyndavání z obalu kape, ale po nanesení na pleť je to v pohodě a tekutina nikde nestejká. Mně jsou všechna plátýnka větší, musím všemožné ohýbat, tohle není výjimka, ale na pleti jinak krásně sedne a drží. Neodchlipuje se, neodstává a drží, dokud ho nesundáte.

Doporučená doba je 10-20 minut, já většinou nechávám i klidně dýl. Použila jsem v době alergie, pleť jsem měla docela podrážděnoou a vysušenou a paráda. Na pleti maska neštípala, nepodráždila ji a překvapilo mě, jak krásně zregenerovala oční okolí. V obalu zůstalo ještě nějaké sérum, které jsem použila ještě dvakrát samostatně a hodně se zaměřila právě na oči.

Pleť byla hezky zklidněná, rozhodně vyživenější a krásně rozzářená. Maska vážně moc fajn.

Hedvábné kokony
Tohle jsem vůbec neznala, takže jsem musela zjišťovat, o co se přesně jedná a po zjištění si nejsem jistá, zda bych sama zakoupila. Asi ne. Jedná se o kokony bource morušového, to znamená, že v kokonech přebývá housenka, než se vylíhne. Takový kokon se dá získat i humánně bez usmrcení housenky, avšak získává se i tím, že se housenka uvaří.

Takže pokud kokony, bylo by lepší najít takové, kde se housenka nechá prvně vylíhnout a poté se kokony zpracovávají. A k čemu tedy slouží? Kokony čistí, masírují a odstraňují odumřelé kožní buňky z pleti. Kokony obsahují proteiny, takže mají zlepšit vzhled pleti, zpomalit proces stárnutí, odstranit nadbytečný maz či pleť zjemnit.

Kokon se namočí, čímž změkne, nasadí se na prst a můžete začít. Dá se použít samostatně či společně s nějakým čistícím gelem apod. Tím jak je kokon malý, tak vyloženě na odličování mi nepřijde vhodný, to byste šmrdlaly dlouho a kokon by šel hned od háje, ale na nějaké dočištění to není špatné. Pleť je hebká a nepodrážděná.

Znáte kokony?
Používáte korejské masky?

4 komentáře:

  1. Na tu zpevňující bych si dala řict, ale ta s hedvábnými kokony..ta mně neláká, fakt ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska je opravdu fajn, snd se dostanu k dalším od značky :)

      Vymazat
  2. Maska vypadá dobře, ale ty kokony mě vůbec nezaujali.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...