Brandnooz box - Červenec 2020

Krásný den!
Dva měsíce utekly jako voda a máme tu další zelenou krabičku v podobě Brandnooz boxu. Všemožné boxy s překvapením mě stále hodně baví, takže se vždy těšm i právě na tento, hlavně člověk i ochutná kolikrát to, co by si jinak sám nekoupil.

Oproti minulému boxu mi červencový přijde krapet slabší, ale zas nemůžu říct, že by se mi nelíbil či že jsem zklamaná, to vůbec. Je to taková letní edice plná nápojů či lehčích pochutin, takže ve výsledku spokojenost. Já navíc v boxu měla produkt navíc za body a ten mě v boxu hodně potěšil. Koukám ale, že by v boxu chybí jeden produkt a to višňový Cool od Staropramenu :D

Ondrášovka Exotix - Liči - 1,5l, 13,90Kč
Podobné ochucené vody teď vůbec nepiju a upřímně mi zrovna Ondrášovka moc nechutná, asi nejmíň z podobných vod. Určitě exotickou příchuť ochutnám, ale spíše vypije někdo jiný, v lednici se neztratí.

Arax Bio Březovka Zázvor & Limetka - 300ml, 39Kč
Mám pocit, že tohle už v boxu kdysi bylo...Je to tedy březová šťáva s příchutí limetky a zázvoru, bez přidaného cukru. Dá se koupit v Albertu či Delmartu.

Mazagrande Ginger Orange - 250ml, 29,90Kč
Zajímalo by mě, zda je někdo, komu tohle vážně chutná? Zatím mi nechutnala snad žádná příchuť, je to prostě divný :D Jedná se tedy o limitku, která vznikla ve spolupráci s Adamem Ondrou, což je profesionální lezec. Nápoj obsahuje kávovou složku s 32mg kofeinu na 100ml, což odpovídá jednomu a půl šálku espressa. Je bez sladidel.

Hamé Veggie Zeleninové pomazánky - 105g, 29,90Kč
Tyhle pomazánky mě hodně potěšily, sama bych si je asi nekoupila, ale takhle je strašně ráda ochutnám. Na výběr jsou čtyři příchutě, v boxu byly dvě a to rajčata s oreganem (mňam) a tatarák ze zeleniny. Jsou bez konzervantů, lepku, palmového oleje a vlastně jsou vhodné kdykoliv ke studené kuchyni.

Bonduelle Mini Quinoa - 2x60g, 46,90Kč
Přiznávám, že jsem quinou asi nikdy neměla, ale je bohatá na bílkoviny, různé vitamíny a co jsem tak koukala, tak se hodí například jako příloha k masům, do salátu či samostatně. Tahle malá balení jsou fajn jako svačina, nebo právě na salát, tak uvidím, jsem zvědavá, jak mi bude šmakovat.

Jim Snack Bar hovězí snack se švestkou - 17g, 39,90Kč
Tohle rovnou přenechám dál, sušené maso úplně nevyhledávám, mám problém i s normálním, takže bych nedocenila. Ale je to svačina plná proteinu a věřím, že třeba jako rychlá svačina pro chlapa to nemusí být špatné.

Big Shock! Original energetická tyčinka - 65g, 15,90Kč
Tohle vidím úplně prvně, samozřejmě znám nápoje, ale tyčinku od značky jsem ještě nikde neviděla. Je to sojova tyčinka, která obsahuje kofein a funguje vlastně na stejném pricipu jako nápoj, má dodat energii. Jako nouzovku si rozhodně dám, ochutnám, ale na mě kofein atd vůbec nepůsobí.

Penam Bezlepkové Vitacelia borůvkové koláče - 2ks, 44,90Kč
Koláče se bohužel měly spotřebovat ten den, co dorazil box a já se k boxu dostala mnohem později, takže jsem říkala, ať si je dá klidně mamča, aby neztvrdly a prý moc dobré.

V boxu ještě byly velké křížovky, což je super, ty já mám ráda a rozhodně lepší jak nějaký bulvár a jiné časopisy. A z věrnostního programu jsem dostala mátový sirup, který je úplně vynikající, měla jsem loni a mňam, jako mojito. 

Co říkáte na obsah?
Co rádi v boxu nacházíte?

12 komentářů:

  1. Brandnooz boxy jsme před nedávnem zrušili, protože obsahovaly stále méně a méně pro nás zajímavých věcí. Většinou produkty, kterých bychom si v obchodě ani nevšimli. A jak vidím, ani tento červencový box není žádnou výjimkou, nic moc a nic, po čem bychom rádi sáhli. Uvítali bychom spíš kolekci opravdu zdravých zajímavých novinek. Pokud zlepší, dostanou u nás ještě šanci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono zdravější produkty za tuhle cenu by asi úplně nešly. Ale kdysi takový box byl, nějací Zajíci v krabici :D

      Vymazat
  2. Ahoj, jak jsem již někde psala, asi nejvíce mne zaujala Bonduelle Mini Quinoa. A prázdný obal od koláčků mne fakt pobavil....☺.

    OdpovědětVymazat
  3. Já nakonec byla spokojená tak průměrně. Vyložený propadák je pro mne jen to kafe a nevím, jestli užiju ten mátový sirup (já vodu se sirupem skoro nepiju, teď v létě si dávám citron a čerstvou mátu). Jinak tam bylo docela dost novinek - aspoň pro mne. A je to docela dobrý mix - zdravé - nezdravé, pití jídlo... Já jsem obecně ráda, když jsou v obxu novinky, které neznám. Tyčinku Big shock bych si sama určitě nekoupila (a ani do budoucna ji kupovat nehodlám), ale ochutnala jsem ji ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho sirupu jsem dělala zmzliny a byly vynikající :)

      Vymazat
  4. Byla bych spokojená tak napůl. Ale je těžké trefit se každému do jeho vkusu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Obsah boxu vypadá v pohodě. :) Ale ten mátový sirup musí chutnat skvěle :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...