Natura Siberica - Šampon, balzám a sprchový gel z řady Flora Siberica

Od značky Natura Siberica už jsem pár produktů měla a byla jsem moc spokojená. Pro mě to je dost lákavá značka, která využívá rostliny a bylinky ze Sibiře. Má hned několik certifikátů jako třeba Ecocert a v nabídce vše od vlasovky až po péči o pleť či tělo.

Ač už jsem tedy něco zkoušela, tak řada Flora Siberica mi úplně unikla a poprvé jsem ji spozorovala na e-shopu holime.cz, kde jsem si vybrala rovnou tři kousky právě z této řady.

Šampon pro barvené vlasy Sytá barva 
Tahle řada obsahuje extrémně vysokou koncentraci sibiřských rostlin a vybírat můžete hodně z vlasové péče, ale i z nějakých produktů na tělo. Z vlasové péče jsem zvolila tu pro barvené vlasy. Produkty mají 480ml, takže šampon budu mít asi na rok :D

Šampon obsahuje kosatec sibiřský, který je bohatý na vitamín E, éterické oleje a antioxidanty. Vlasům má dodat jas, sílu a lesk. Jak mám přírodní kosmetiku ráda a například mojí citlivé pleti sedí dokonale, tak u vlasů to není tak slavné. Pokud na vlasy používáte chemii, tak na přírodní šampony si vlasy musí nějakou dobu zvykat.

Šampon má klasicky řídkou konzistenci, která dobře napění a přijde mi, že po šamponu jsou vlasy už hezky hebké. Když jsem ho zkusila poprvé, tak se mi šíleně vlasy mastily, po třech dnech jsem měla vážně nechutné.

Tohle se hned srovnalo, sice se mi mastí krapet rychleji, ale čtyři dny bez mytí dám. Vlasy nejsou zbytečně rozlítané, lesknou se a působí pevněji. Na druhou stranu to není žádné wow, žádný extra objem, vzdušnost...

Balzám pro barvené vlasy Sytá barva
Bez kondicionéru se neobejdu, mám vlasy do pasu a nepoužít kondicionér, tak je asi už nerozčešu, takže balzám byl k šamponu jasnou volbou. 

Opět jsem brala pro barvené vlasy, balzám tedy neobsahuje kosatec, ale rozchodnici růžovou, což slyším úplně prvně. Balzám má zachovávat jas barvy a lesk. Vlasy by měly být poslušné, hebké a vyživené.

Balzám má středně hutnou konzistenci, je to takový jemný krémík, který se dobře do vlasů aplikuje, nestejká a vlasy nezatěžuje. Vlasy jdou bez problému rozčesat, ale stejně jako u šamponu, ani tady nemám pocit nějakého super efektu a už vůbec ne větší výživy. Za mě neurazí, ale ani nenadchne.

Výživný sprchový gel
Sprcháč jsem si vybrala s ostružníkem arktickým, který obsahuje vitamíny A, E, B2, PP, také je bohatý na organické kyseliny a antioxidanty. Má vyživovat, regenerovat a dodávat pokožce pružnost a hebkost.

Ještě jsem nezmínila balení všech produktů, které je nádherné, design rostlin je vážně pastva pro oči a pumpička působí prakticky a funguje úplně v pohodě.

Sprcháč má řídkou konzstenci, která vytváří hoooodně bohatou pěnu, fakt pění krásně. A voní po marcipánu, já čekala nějakou ovocnou vůní, ale prostě cítím marcipán a vůbec nevím, po čem by tak mohl vonět. Nedávno jsem měla peeling od této značky a také voněl po marcipánu, prostě mňam.

Nevýhoda sprcháče je, že vysušuje. Mám po něm docela napnutou pokožku. Já jsem tedy zvyklá se po sprše hned mazat, takže mi to nevadí tolik, ale věřím, že u někoho to problém být může.

Moc děkuji e-shopu holime.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

Znáte řadu Flora Siberica?
Zaujalo Vás něco?

10 komentářů:

  1. Balení mají všechny kousky opravdu krásné. Jinak já preferuji u nových věcí spíš menší balení, kdyby mi produkt nesedl. Tady by mne odrazovala velikost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, tohle je vážně velké balení, pokud by vůbec nesedlo :)

      Vymazat
  2. Jee, o této značce jsem dlouho neslyšela, mě kdysi dávno jeden sprcháč vyhovoval při ekzému, právě že nevysusoval a nedráždil pokožku, hm tak možná ten poslední může mít jiné složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní v poslední době narážím docela často, což je super :)

      Vymazat
  3. Já jsem od téhle značky kdysi měla šampon na mastné vlasy a ty vlasy po něm opravdu byly o poznání déle fresh než s jinými šampony, takže spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale líbí se mi jejich balení. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Používáš na vlasy přírodní kosmetiku? Ono když se to střídá, tak ta přírodní vždycky bude mít horší výsledek. Kdybys používala NS třeba půl roku, tak se vlasy zbaví silikonů a podobných a začne to "fungovat". Tuto řadu jsem ještě nezkoušela, ale jinak mám NS moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běžně ne :D jj, to i píšu, že si vlasy musí zvyknout, ale i tak překvapivě to zlé úplně není :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...