Vonné vosky od Marty - Relaxační

Krásnou sobotu a hezký Halloween.
Nějaké koledování, nebo alespoň menší oslava tohoto svátku letos rozhodně nebude, ale máte doma aspoň nějakou výzdobu? Dlabete dýně, nebo Vás tento svátek nechává chladnými? Já jsem ráda, že se u nás začíná Halloween docela rozšiřovat, hrozně se mi tento svátek líbí.

Poslední den v měsíci a než se vrhneme zas na tradiční shrnutí, tak ještě jeden článek, opět pro pyromany, aktuálně pálím vosky inspirovné parfémy, takže na sebe další článek nenechá dlouho čekat.


Sluneční paprsky
Popis: Léto je v plném proudu, takže jsem si pro vás připravila i letní vůni. Co třeba tyto Sluneční paprsky, kterými na vás bude zářit gardénie, jasmín, růže a neroli, protkané jemnou broskví a jantarem?
 
Sluneční paprsky jsou vyloženě jarní/letní vůní plné květinových tónů. Ta vůně je dost jemná jak za studena, tak i za tepla. Po zapálení jsem vosk vnímala vlastně jen v blízkosti aromky a to jen v případě, že jsem se na vosk zaměřila. Tohle maximálně do menších prostor a pro někoho, kdo preferuje jemné parfemace.

Nebe plné hvězd
Popis: Hravá směs vůní, ve které se přimíchává čerstvé ovoce do květinového kouzla růžového dřeva, sladké neroli a gardénie. To vše je zahaleno do hávu jantaru a bílých dřevin.
 
Úplná romantika. Vůně mi svým způsobem připomíná nějaký parfém, zároveň je ale zjemněný květinami a hodně v tom cítím kyselé tóny ovoce, což mi sedí a kombinace toho všeho je zajímavá, poměrně neutrální jak pro ženy, tak i pro pány.

Mořská sůl a naplaveniny
Popis: Vonné vosky Mořská sůl a naplaveniny rozhodně patří mezi intenzivnější a svěží vůně. Kromě mořské soli se v této vůni snoubí ještě bergamot, máta, anýz, naplavené dřevo, cedar a pižmo. A pokud máte mimořádně vyvinuté čichové buňky, možná ještě zachytíte podtóny levandule, fialky, rozmarýnu a bramboříku.
 
Názvy těchto vosků jsou prostě paráda a vyloženě vybízí k vyzkoušení. Na Mořskou sůl a naplaveniny jsem byla dost zvědavá a nejsem zklamaná, i když nemůžu říct, že bych z vosku cítila moře a rázem se ocitla někde na pláži. Je to taková ta klasická čistá vůně se štiplavým ocáskem. Vosk voní velmi intenzivně, krásně provoní velké prostory a vydržel vonět až šest čajovek, takže ve výsledku jeden s největší výdrží.

Temná pohádka
Popis: Temná pohádka je smyslná relaxační vůně. Tóny jasmínu, čajové růže a hřebíčku leží na základu čerstvých zelených listů a tonkových bobů.
 
Tak tohle mi hodně voní, přitom je to taková těžší vůně, což úplně nevyhledávám, ale Temná pohádka voní vlastně přesně tak, jak se jmenuje. Je to temná vůně, hodně zajímavá, nevšední a magická. Já osobně v tom cítím kyselé ostružiny, nemůžu si pomoct, ale možná to je právě ten jasmín s hřebíčkem, krása.

Moc děkuji Martě za poskytnutí vosků k recenzi.

Dáte i na názvy vosků?
Který Vás zaujal?

13 komentářů:

  1. Mě teda nejvíce taky zaujal ten poslední. Jinak si moc nedovedu představit, že pálím vosky i v létě. V takovou roční dobu nepálím ani svíčky, nechávám to všechno na podzim a zimu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za recenzi! :) Je zajímavé, že ti Sluneční paprsky nepřijdou intenzivní, Klárka (Skodulka) o nich básnila. Co jiný člověk, to jiný nos. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná mám občas ty čichové buňky už vypálené :D

      Vymazat
  3. Většinou mě zaujmou právě ty názvy u vosků:-D Častokrát když má něco zajímavý název a už ne pro mě tak atraktivní popis, tak si ten vosk stejně koupím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som vosky ešte nikdy nemala, ale už by som si aj ja rada niekedy nejaké kúpila. Veľmi sa mi páčia práve ich názvy a najviac sa mi páči ten "tajemná pohádka"
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Já se teda řídím jen podle vůní, ale u těchto vosků se mi líbí i vzhled. Nejvíce mě zaujal vosk Nebe plné hvězd.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vosky nikdy nepálila, ale nedávno jsem dostala pár YC a docela mne zaujaly. Akorát aromalampa i vosky zůstaly v práci a já na HO. Doma jsem vždycky pálila spíš svíčky... Ale zima je dlouhá a předpokládám, že se snad do práce zas vrátíme :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuty vosky jsem obdivovala i u Tebe na IG. Někdy musím objednat!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...