L`Oréal - Micelární voda pro citlivou pleť

Micelárka je takový kontroverzní produkt, já na ní ale nedám dopustit. Obzvlášť na cesty mi přijde šikovná, nemusím tahat desítku různých lahviček a na odlíčení mi bohatě stačí micelární voda a pak nějaká třeba květinová.

Hodně také slýchám, že není rozhodně určená na oči. Pro mě je ovšem základ, aby oční make-up zvládla. Jak píšu, nechci na cestách tahat různé speciální odličováky a i doma sahám po ní a beru s ní primárně oči a pleť ve sprše gelem. Lépe mi micelárku zvládnou oči, než citlivá pleť.

Má odstraňovat veškerý make-up a nečistoty, je vhodná nejen na pleť, ale i oči a rty. Slibuje zlepšení kvality pleti, zklidnění a ochranu před podrážděním. Micelárka se dá koupit jak v tomto 200ml, tak i ve větším 400ml balení.

Ta micelárka neodličuje vůbec špatně, make-up z tváře stáhne v pohodě a i oči zvládá, sice to není vyloženě jedním tahem, jak se říká, ale zas je nemusíte nepříjemně dřít. Co ale nezvládá, tak dlouhotrvající rtěnky, třeba takovou Maybelline neodlíčí. Vezme jen základ, ale to, co je ve vráskách a linky, tak absolutně bez šance.

Když jsem začala micelárku používat, tak jsem najednou měla hrozně suchá oční víčka, takže jsem ji na čas schovala, dala dokupy a pak už v pořádku. Také jsem z ní mívala červené celé oční okolí, ne nijak hodně, ale měla. Nepálilo to, nebylo to podrážděné a během chviličky to zmizelo. Ovšem to mi teď dělá více produktů, takže spíše chyba na straně mé pleti. Jak jsem ale psala, rozhodně se nekonalo žádné podráždění a to i když mám pleť hodně citlivou a kolikrát otejkám.

Nemůžu tedy říct, že by byla špatná, to vůbec ne, na druhou stranu existují lepší micelárky. Pokud by se mi ale opět dostala do ruky, bez problému ji budu používat.

Používáte micelárky?
Co od nich očekáváte?

14 komentářů:

  1. Micelárky už zdaleka nepoužívám tolik jako dřív, ale vždy doma nějakou mám, nejčastěji od Garnier nebo Nivea. Chci aby dobře odličovaly a nedělaly žádnou neplechu na pleti.

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám na odlíčení jedině micelárky, nějaký balzámy to není vůbec nic pro mě. Přeci jen když to na té pleti nenechám tak jaképak copak. Nejraději mám Astrid a pak asi Garnier micelárky ve 400 ml baleních.

    OdpovědětVymazat
  3. Micelárku používám od Nivei, ale L'oreal má také skvělé produkty, takže ráda pro změnu vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, zrovinka dneska jsem na Loreal koukala v Rossmannu, ale nakonec nic z toho nepořídila. Každopádně jsem před x lety měla růžovou Loreal micelárku a byla naprosto skvělá. ☺ Micelárky mi nevadí, naopak, mám je celkem ráda a používám pravidelně. Oplachuji samozřejmě. Krásný den přeji. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Od značky jsem ještě micelárku nezkoušela, ale taky na ně nedám dopustit. Na dočištění jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám spíš čistící mléko na pleť (ale já nepoužívám make-up, takže nejsem v tomhle směru moc náročná)+spešl odličovák na oči. Ale občas to micelárkou prostřídám, zrovna teď jsem si koupila na vyzkoušení jednu od Cien.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já naopak mléka nemusím, moc pracný, když se líčím :)

      Vymazat
  7. Micelární vody vůbec nepoužívám, takže ani tato mě nezaujala.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...