Random aneb březen 2021

Krásný den!
Jaký byl březen? Vlastně asi hodně podobný jako únor či leden :D Moc mě potěšilo jarní počasí, kdy to bylo jen na svetřík, škoda jen, že se zas tolik ochladilo. Mě to sluníčko a teplo vyloženě dobíjí a mám hned lepší náladu. Jsem furt doma, i když návrat do práce už se zřejmě blíží, avšak doufám, že s návratem do práce neskončí všechny moje procházky a volný čas. Tolik procházek po Praze jako za poslední rok, jsem neušla snad za celý život. Objevila jsem nová místa, ale moc ráda chodím i na ta samá. Určitě sledujete instagram, kam bych ráda více sdílela Prahu, ale i přírodu a zkrátka fotky z procházek.

Hodně jím, hodně vařím, takže se samozřejmě měsíc nesl i v duchu jídla, to by ani jinak nešlo :D V únoru jsem zmiňovala problémy s Chipem. Bohužel boule v puse se mu znovu vrátila, takže byl opět na zákroku a dělali mu i komplentí rentgen těla, zda třeba nemá nádory na plicích apod. To je naštěstí čisté, avšak právě v puse, na kosti má nějaký nález, který nejde operovat, jedině složitě na klinice v Brně, což vzhledem k věku ani nedoporučují. Boulička mi přijde, že se zas objevuje, takže to vypadá, že na veterině vážně budeme pravidelně....

Marůdek / Tousty bych teď mohla furt

Na zemi spát nebude :D / Kuřecí na smetaně / Obložený talíř

,,Omylem jsem vzal ledový kafe". No ideál, když venku sněží :D / Snídaně / Banánové lívance

Když vařím jen pro sebe / Kytičky / Donut

Kuřecí s rajčaty a rýží / Brouček / Čokoládka

Banánové lívance vol. 2 :D / Sushi / Ráno a výhled

Tulipány / Buchty / Prasení :D

Pizza / Sushi / Když je chuť :D

To je lásky, když mě dýl nevidí :D / Miluju / Liga spravedlnosti Zacka Snydera

Špagety / Rajská na přání / Překrásná

Bellinka a Lolík

Artic Bakehouse na rohlik.cz / Kuk / Mňam

Lelí`s Cupcakes / Nudle

S Veru v Cocovance / Kytička

Vojanovy sady

Výhled / S Veru / Sezona zahájena

Jaký byl Váš březen?
Co Vám dělá radost?

8 komentářů:

  1. Já vždycky čumím, kolik fotek za měsíc dokážeš vyfotit :D
    Jinak taky doufám, že už bude konečně teplo. Včera a dnes u nás sněží no :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo opět tolik jídla, mňam. :) Ale jako první grilovačka u nás ještě nebyla, jak já se těším.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Já se pořád k měsíčním randomům odhodlávám, ale nikdy pak nemám dost fotek :(

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě čeká od pondělí práce každý den, docela bylo příjemné se přes ten měsíc válet :D Já byla v centru naposledy před Vánoci, jinak mě to tam moc neláká i když jsou ulici poloprázdné, pořád musím autobusem a metrem nebo tramvají, abych se tam dostala, tak radši trávím čas v přírodě v mém okolí, kde ji je ještě dostatek :)
    Na cupcaky od Lelí se taky už dlouho chystám, dlouho ji sleduji na instagramu a mám i její knihu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem do centra bezne nejezdila, mám to dvacet minut a mhd se nechce :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...