Essence - Make-up Fresh & Fit

Tento make-up nyní seženete s inovovaným složením, přesto jsem si řekla, že recenzi nevynechám, protože nová verze může být pouze jen a jen lepší, alespoň doufám. Dekorativku poměrně flákám, protože z alergie neustále slzím, vždy je to dobré nějaký den a pak zase nanovo. Jsou ale produkty, které používám i tak a zrovna make-upy oproti loňsku mezi ty vyvolené kousky patří.



Make-up obsahuje komplex vitamínů a brusinkovu vodu. Má pleti dodat zdravý vzhled a pigmenty odrážející světlo zajístí sametově jemný a svěží efekt.

Docela mě překvapilo, že make-up je poměrně hutný, očekávala jsem lehčí texturu, která bude vhodná pro mladší ročníky, ale je fakt krapet hutnější, docela i mastný, takže pro problematickou a mastnou pleť si ho moc nedovedu představit, řekla bych, že na této pleti půjde hůře zapracovat a mohl by se táhnout.

Krásně kryje, krycí schopnost je rozhodně střední až vyšší střední. Dokonale sjednotí, zmizí kruhy pod očima, začervenání a tím, že je mastnější, tak si bezvadně rozumí s moji suchou pletí. Nezvýrazňuje šupinky, neleze do vrásek a pěkně vydrží po celý den. Opravdu velmi milé překvapení.

Osobně jsem zvyklá již na lehčí make-upy, ale tenhle jsem si naprosto zamilovala a používala jsem ho denně až do poslední kapky. Efekt na pleti je vážně moc pěkný, pleť je sjednocená a rozzářená.


Co Vy a make-upy Essence?
Jaký je Váš oblíbený?

10 komentářů:

  1. Já ho mám taky v této starší verzi, koupila jsem ho výprodeji a jak říkáš, nic pro mastnou pleť, nesedí mi.

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda make-upy nepoužívám, ale je fajn, že jsi našla dobrý make-up i v levnější verzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento makeup neznám. :) Já mám ráda Rimmel.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinu Rimmel bohužel kvůli složení nemůžu :(

      Vymazat
  4. Ahoj, těchto makeupů jsem měla tak 3-4 balení určitě a mám pleť mastnou a problematickou. Seděl mi fakt skvěle a klidně bych si ho koupila znova, přemýšlím, že zkusím i tu novou verzi.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá hodně dobře! Já mám oblíbený make-up od Dermacolu a nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...