Nákupy a novinky za prosinec 2021

Ač jsem se snažila nakupovat pouze vánoční dárky, ne vždy to vyšlo a občas mi do košíku padlo i něco pro mě, znáte to. Mám tu teda tradičně něco z kosmetiky, ale opět i něco na sebe.

Kosmetika
Na to, že byly Vánoce, tak mi nepřijde, že by toho bylo nějak extra moc. Od holek jsem teda dostala hned několik nových kousků, ať už z oblasti péče, tak i dekorativku, přesto mi hromádka přijde v pohodě. Weledu jsem dostala v práci.


Gel na holení je doplnění zásob, takže pro to mám omluvu, stejně tak pudr na obočí od Dermacolu. Tam jsem kupovala mamče Ježíška a rovnou teda přihodila právě i pudr, už mám z kávové kolekce a je super. Jílová maska bya dárek k nákupu a protože mamča jílovky vůbec nepoužívá, tak jsem si ji nechala.

Od holek z arome.cz přišly rovnou dva balíčky. Jako první nádherná sada Rituals, tahle značka mě vždy strašně potěší. Těsně před Vánoci ještě stihl dorazit dárkový balíček s Niveou a tady musím říct, že už jen ta hezká taštička mi udělala radost.

Oblečení
Nejvíce jsem loni nakupovala na Sinsay, legíny a ponožky už jste viděly, ale fotila jsem teď nákupy na IG  už se mi to nechtělo přefocovat. Nadšená jsem z kabelky, je přes rameno, což teď preferuji, černá.. Čekala jsem teda, že bude větší, ale je prostorná tak, že i knižku tam narvu, takže super. Rukavice s perličkami jsem také vzala a rolák. Žádný jsem doposud neměla a svetry v zimě nosím furt, mám ráda volnější a to tenhle splňuje.
 
Byla jsem prákrát v Primarku, ale před Vánoci, odpoledne, to byl úplný očistec. Dámské oddělení fakt pekelné, ale sehnala jsem kulíšek, který jsem dlouho chtěla, také jsem vzala obyč černou podprsenku. To spodní prádlo tam mají skvělé, za super ceny a výběr ze všech velikostí, ještě bych chtěla jeden typ, co jsem si tam oblíbila, ale neměla jsem úplně nervy hledat, takže příště. A šaty, z těch jsem naprosto nadšená, byly kolem tří stovek a využila jsem je i ke stromečku, nádherné, neskutečně pohodlné. 


Koupily jste i něco pro sebe?
Využijete povánoční výprodeje?

17 komentářů:

  1. Ahoj, já za sebe utratila v prosinci beze všeho úplně v klidu nejvíc peněz za celý rok, ale je to tím, že byla výplata z práce, prémie a ještě výplata z brigády :-D Takže na povánoční výprodeje už mi nezbylo :-D Ta Nivea sada je hezká, já letos očumovala Dove, ale když jsem viděla, že už Dove sada stojí klidně 700, tak mi docela zatrnulo. Celkově už dmko mi přijde na mnohé dost předražené.

    OdpovědětVymazat
  2. Povánoční výprodeje jsem zazdila, ale před Vánoci jsem řádila až moc:-D Se spodním prádlem z Primarku souhlasím, kdykoliv tam jedu, tak si doplňuji zásoby, je tam výběr a ceny nejsou přemrštěné. Jinak všechny nákupy a novinky moc hezké:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já budu muset vyrazit na lov džín, které už mi pomalu odchází, a potřebuji novou sukni (protože stará je mi malá :( ). A straně se mi do krámů nechce - jak jsou slevy, tak bude asi hodně lidí. V povánočních slevách jsem koupila akorát dvě kosmetické sady (Garnier pro sebe a Old spice pro manžela), když jsem šla koupit tekuté mýdlo, které nám doma došlo...

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šaty sú mooc krásne ♥ Ja som si vo vianočných výpredajoch kúpila elegantné čižmy lebo aj k sukniam som nosila iba bagandže a už mi to niekedy vadilo.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty se moc povedly. :) Já se byla na rychlo podívat v Primarku při vánoční návštěvě v ČR, ale upřímně jsem byla docela zklamaná. Povánoční slevy nijak ohromující a stále narváno lidmi. Ale tam je to tak asi pořád, že? :D Kabelka se mi moc líbí, i když já bych potřebovala novou trošičku větší. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Péto, tak Ritual set je nej. ♥ Přeji krásné lednové dny. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetr má naprosto úžasnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké produkty sis pořídila a svetřík ti opravdu sluší. :))

    OdpovědětVymazat
  9. V primarku mají skvělé ceny spodního prádla a taky mi tam právě sedí. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...