Zoo Chleby

Než se vrhneme na měsíční shrnutí, tak si dáme zas jeden výletní článek, tentokrát si přijdou na své milovníci zvířat a zoologických zahrad. Zoo Chleby byla založena v roce 1997, jedná se o nestátní zoo s více než 120 druhy zvířat. Zoo je rozdělena na novou a starou část.

My zrovna chytli výročí zoo a k tomu křest medvíděte, takže bylo docela dost lidí, ale...Novou část ocení asi převážně rodiny s dětmi, zvířat tu je méně, za to dvě velká dětská hřiště, kde samozřejmě bylo více lidu, než u zvířátek a spousta nevyužitého prostoru, než se dostanete ke lvům, jdete vlastně kolem ničeho.

To nejlepší je hned na začátku, kontaktní kozy a velmi kontaktní lama, ta byla úplně skvělá, chodila za Vámi, nechala se mazlit. Hned vedle jsou zas daňci, které můžete nakrmit, samec Vám bere granulky rovnou z automatu, takže doporučuji mít více drobných. Pro mě tohle zážitek, já byla úplně nadšená.


Stará část zoo je přes ulici, tady je nevýhodou to, že jakmile jednu část opustíte, už se vlastně nemůžete vrátit, protože vstupenka je jednorázová. Je vidět, že tahle část je starší, ale pro mě osobně byla zkrátka hezčí a měla větší kouzlo. Ta nová část byla za mě spíše jen lákadlem pro ty děti, za to ta stará více připomíná zoo.

V zoo jsme strávili možná tak dvě hodiny s tím, že jsem fotila a hodně času jsme byli u lamy a daňků. Vstupné je 170Kč  a k tomu 50Kč za parkování. Chápu, že zoo je nestátní, nedostává dotace, ale cena je prostě za to, co nabízí, vysoká. Za tuhle cenu už znovu asi jen tak nezavítáme, ale věřím, že pokud máte děti, tak tam strávíte příjemné celé odpoledne.

Znáte zoo Chleby?
Pokud ano, co na ní říkáte?

6 komentářů:

  1. Neznám, vůbec jsem o ní nevěděla. Fotky hezké, i ta zvířátka, ale vstup a parkování docela mastné, sama bych tam nešla a ve dvou nebo s dětmi už se to taky nasčítá..

    OdpovědětVymazat
  2. O zoo jsem vůbec neslyšela, ale fotky jsou opět povedené :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já mám tuhle zoo zrovna docela ráda právě protože není tak předimenzovaná, přeplněná. Líbí se mi tam ta rodinná atmosféra i právě výběh, kde je možný kontakt se zvířátky. Vstup mi vzhledem k dnešním cenám všeho přijde adektávní přeci jen prostory, energie, krmení, personál a nějaká údržba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pražská zoo je obrovská a když to porovnám s ní, tak ten vstup za mě adekvátní není :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...