Nákupy a novinky za červenec 2022

Krásný 1. srpen,
máme za sebou první polovinu prázdnin, což zní úplně neuvěřitelně, měsíc pryč. O tom, jak utekl, si popovídáme ale až v randomu a dnes mrkneme na novinky. Novinek je tentokrát za mě přiměřeně, hodně teda dekorativky, ale další půlka je zas více praktická.

Kosmetika
Od arome.cz přišel moc hezký balíček, laky na nehty využiji teda minimálně, ale mají nádherné odstíny a seženete je už pouze na kupkosmetiku.cz. Hodně mě zaujala maska na vlasy Vitacoco, se značkou nemám vůbec zkušenost, tak se těším a želé na zuby od Lush je pecka.



Na červenec mi přišly další doplňky stravy od Jamieson. Hodně jsem se zaměřila na léto, takže beta-karoten, probiotika, ale pak i pupalkový olej, který je vhodný pro ženy či čokoládový protein. Na všechny doplňky, co jsem v poslední době užívala, určitě plánuji články, jen to trvá....

Z kupkosmetiku mi zaslali nové pasty Biorepair, které díky technologii MicroRepair remineralizují zubní sklovinu, opravují drobná poškození, předchází zubnímu kameni a kazům. Přišel mi moc hezký balíček nejen s pastami, ale i zubní nití, kartáčkem a mezizubními párátky. Za praktický balíček moc děkuju.

Na instagramu jsem vyhrála balíček novinek Max Factor, make-up je skvělý, lehký a dělá nádhernou pleť. Pudr a řasenku teprve zkoušet budu. Jelikož make-upů mám více a dostala jsem i minulý měsíc od Kačí, určitě se objevují na IG v soutěži.

Ještě jedna výhra, tentokrát mix značek a pro mě velké premiéry. Obzvlášť se moc těším na oční sprej Juvena, ale dobře vypadá i olej na rty Matis. Jsem dost zvědavá i na masky Dermacol, myslím, že to jsou nějaké novinky.

Oblečení a domácnost
V Kiku jsem vzala poměrnou úzkou, vyšší vázu, která mi doma chyběla. Měli různé varianty a barvy, sáhla jsem ovšem po praktické bílé a celkově má Kik či Pepco pěkný výběr a za pár korun. Kropenatý talíř mám na focení :D

Jelikož jsem nesportovec, tak sportovní oblečení naprosto postrádám, ale sem tam na nějaké výlety je třeba, takže jsem na Zootu objednala Under Armour. Kraťasy jsou peckovní, z těch mám velkou radost a stály asi kolem čtyř stovek, tílko je volnější, což jsem chtěla. Tričko a podprsenka jsou z dětské sekce kolem dvou stovek.

Udělali jste si něčím radost?
Máte s něčím zkušenost?

20 komentářů:

  1. Já si v červenci nekoupila skoro nic,vlastně jen nový vařič na chalupu a svíčky. Z tvého nákupu mne zaujala ta váza, ta je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si minulý mesiac kúpila dosť oblečenia a s kozmetiky len pár kúskov, inak pekné kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To želé od Lush je úžasný. Určitě budu pořizovat i jiné varianty, mají jich docela dost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Z těchto novinek neznám nic, ale hodně mě lákají novinky Max Factor, už se těším na recenze:-) A oblečení taky moc hezké, taky budu muset vyrazit na lov, protože jsem hodně oblečení co nosím doma teď vyřadila, buď mělo dírky nebo už bylo zaprané a mám akutní nedostatek tílek, legín a podobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make-up je výborný :) Legíny na doma bych také potřebovala ted na zimu koupit.

      Vymazat
  5. Taky mám ráda Kik a Pepco právě na takové drobnosti do domácnosti :) Moje nákupy mám na blogu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, teda ty Under Armour věci vypadají skvěle a že můžeš nakupovat v dětském ti trochu závidím :-D Já si nedávno pořídila v Pepcu dvě trička za směšných 60 Kč a na Zootu Marks&Spencer kalhotky 5pack akorát se mi jedny už rozbily, tak snad ostatní vydrží déle než tři nošení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne vše jde v dětském, u spousty toho se nevejdu přes prsa :D

      Vymazat
  7. Ježiš, tos mi připomněla, že mám něco objednaného v kupkosmetiku a musím si pro to dojít :D. Lol. Oni totiž tu objednávku drželi asi půl měsíce a já to naprosto vypustila z hlavy a vždy zapomenu! Musím se tam zítra vydat!

    Pak se těším na recenzi tý řasenky, jestli bude, protože já vůbec netuším, jestli je to novinka, nebo už má nějaký ten rok?

    MOJE PRVNÍ KOREJSKÁ KOSMETIKA 🎁 (FIRST IMPRESSION&JAK OBJEDNAT&NEPLATIT CLO) | STYLEVANA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, vždyť píšeš balík novinek :D

      Vymazat
    2. Všude čtu novinky, tak by nová asi být měla, ale zrovna u MF moc přehled nemám.

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Nové masky Dermacol vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pane jo, to je novinek, samá kosmetika zase :D
    Balíček od Arome mě taky moc potěšil :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...