Shu Uemura - Šampon a kondicionér Ultimate Reset

Znáte japonskou značku Shu Uemura? Já o ní ještě nedávno vůbec nevěděla, přitom na trhu je už více než padesát let. Využívá vzácné přírodní ingredience a jmenuje se po svém zakladateli, který věří, že krásné líčení začíná s krásnou pletí a vše jde ruku v ruce. Značka totiž začínala s dekorativní kosmetikou, Shu Uemura je vizážista z Tokia, který se proslavil v šedesátých letech.

Já tu ovšem mám vlasovou péči a ač jsem měla možnost vyzkoušet menší, cestovní balení, tak vydrželo poměrně dlouho a rozhodně jsem si stihla vytvořit na produkty názor.


Šampon Ultimate Reset
Tahle řada je určená pro poškozené vlasy, které jsou barvené, chemicky ošetřené a zesvětlené. Obsahuje extrakt z japonské rýže, který je bohatý na vitamíny B a E, antioxidanty, minerály a má hydratační a posilující účinky. Vlasová vlákna zbavuje nečistot, podporuje jejich odolnost a chrání je před poškozením.

Šampon je poměrně hutný, super napění, umyje. Po umyí jsou teda vlasy docela drsné, úplně vržou a jsou hrubé, ale neberu to vyloženě jako mínus. Od toho je tu kondicionér, aby je zjemnil. Z čeho jsem nadšená, tak že se mi po něm vůbec vlasy nemastí a neplihnou. Ale jako fakt vůbec, i týden po mytí jsou vlasy moc pěkné, nemastné a bez nutnosti sucháče po celou dobu. Navíc nejsou rozlítané, přesto si drží objem.

Kondicionér Ultimate Reset
Kondicionér také obsahuje rýžové extrakty, vlasy má hloubkově regenerovat od kořínků až po konečky a to bez zatížení. Složení proniká přímo do vlasu, kde jej zpevňuje, vlasy jsou tím pádem obnovené, pružné, lesklé a chráněné před dalším poškozením.

Kondicionér má klasickou krémovou konzistenci, dobře se do vlasů aplikuje, nestejká a hned jak ho nanesete, tak je tu ten chtěný pocit jemnějších vlasů. Vlasy nejsou zatížené, rozlítané, přesto jsou hebké, lesklé a jdou bezvadně rozčesat.

Moc děkuji all2test.com za poskytnutí produktů k recenzi.

Znáte tuhle japonskou značku?
Experimentujete s vlasovkou?

6 komentářů:

  1. Vůbec neznám, o značce slyším poprvé v životě. S vlasovou kosmetikou experimentuji, ale omezeně, mám hodně jemné, snadno se mastící vlasy, poslední dobou i citlivou pokožku hlavy a je s tím dost trápení.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám a recenze zni zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku teda neznám, ale produkty vypadají dobře, hlavně je super, že vlasy vydrží dlouho bez umytí.
    Já vlasovku používám podle toho, jak se mi líbí, ale hlavně nesmí mít silikony.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...