Australian Bodycare - Intimní péče

Dnes si dáme vyloženě holčičí téma a zaměříme se na intimní hygienu. Osobně v tomto směru moc neexperimentuji, většinou mi nic nesedělo, jakmile jsem zkusila novou značku, spíše dělala problémy, takže jsem dlouhé roky věrná značce Ziaja a Sebamedu.

Podíváme se na zoubek ovšem jiné značce a to Australian Bodycare, u které bych Vám ráda představila nejen klasický intim sprcháč, ale i další pomocníky. Pokud je Vám toto téma nepříjemné, rovnou přeskočte:)


Intimní mycí gel
Gel obsahuje samozřejmě tea tree oil jako všechny produkty této značky. Tea tree má protizánětlivé a zklidňující účinky. Trošku jsem se toho tea tree bála, ono sice příjemně osvěží, ale rozhodně nemějte obavy z velkého větrového pálení :D

Intim Wash má hodně řídkou mléčnou texturu, osobně doporučuji vzít 500ml balení, které má pumpičku, z tohoto balení bohužel kolikrát kvůli textuře vyteče zbytečně moc produktu. Jinak je ale sprcháč skvělý, umyje, osvěží a bojuje proti bakteriím.

Gel na holení intimních partii proti pupínkům
Tento gel na holení je vhodný i pro muže a má bojovat proti pupínkům po holení, zarůstání chloupků a svědění. Bohužel právě na zarůstání hodně trpím a vždy jednou za čas musím sáhnout po depilátoru a většinu chloupků vytrhnout i s kořínkem, abych to alespoň trochu zmírnila.

Očekávala jsem spásu a bohužel ta se nedostavila. Proti zarůstání tohle na mě vůbec nefunguje, i když holky si gel pochvalují, tak mě to mrzí o to více. Jako gel na holení je ale fajn. Má hutnější gelovou texturu, osvěží a žiletka lépe klouže, takže tolik nepodráždí.

Balzám po holení proti pupínkům
Kromě tea tree obsahuje alantoin, který má hydratační a zklidňující účinky. Výtažek z tasmánksých pepřovníků zklidňuje a snižuje svědění. Balzám stejně jako gel na holení zabraňuje zarůstání, svědění a výskytu pupínků.

Na zklidnění pokožky je to fajn, pokožka po holení nesvědí, nerudne, ale ani tady se nedostavil žádný efekt, co se týče právě toho ošklivého zarůstání a pupínky se dělají stále. 

Intimní gel pro každodenní péči o intimní problémy
Tak tohle je moc fajn produkt, za mě něco, co se vyplatí mít doma, ať už Vás trápí cokoliv. Gel je vhodný na podráždění, suchost, svědění a je ideální právě jako prevence či po léčbě různých kvasinkových infekcí. Jakmile pocítíte nepohodlí, stačí aplikovat a už během jednoho použití poznáte zlepšení.

Femigel proti svědění, zápachu z pochvy a vaginální suchosti
Femigel narozdíl od Femi Daily už řeší vyloženě rozjetý problém, opět produkt, který se vyplatí mít doma. Praktické tubičkové balení se neztratí ani na cestách. Účinky jsou opravdu rychlé, takže ať už Vás trápí cokoliv, moc doporučuji.

Barter spolupráce s Australian Bodycare.

Zkoušely jste tuto intimní hygienu?
Co je pro Vás při výběru důležité?

10 komentářů:

  1. Já sice intimní hygienu obvykle neřeším speciálními přípravky, ale jako prevence mne ten gel s tt olejem zaujal - právě teď na léto, kdy se člověk chodí koupat (a občas setrvá v mokrých plavkách)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec neznám, ale třeba intimní gely mám raději s pumpičkou, je to pohodlnější, i gel na holení mám raději v těch klasických baleních. Z produktů mě asi nejvíc zaujal intimní gel pro každodenní použití, to by se hodilo mít doma.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímalo by mě, zda by na mé problémy preparáty pomohly :-) Teď se chystám vyzkoušet novou intimní pěnu od Saloos, moc se na testování těším

    OdpovědětVymazat
  4. Intim gel je parádní, mám ho už podruhé a určitě si jej pořídím znovu. Se zarůstáním chloupků problém nemám, takže jestli na to funguje nebo ne nemůžu posoudit.

    OdpovědětVymazat
  5. Značku sice neznám, ale láká mě jejich produkty vyzkoušet, vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...