Glanc Box - Home Care II. Special Edition

Po delší době Vás zdravím,
bohužel v poslední době absolutně nestíhám, takže články se tu objevovaly hodně nepravidelně, nebo spíše dva články za dva týdny, ehmm. Snad to všechno doženu a začnu rovnou Glanc Boxem, který v týdnu dorazil. Přišla obrovská krabice, větší než jindy, dokonce tak nabitá, že to pomalu ani nezvládla a začala se mi cestou trhat.

Tento box je zaměřen na péči o domácnost, čili žádná kosmetika, pouze drogerie. Též bylo v mailu avizováno, že může obsahovat produkty, který již v boxu kdysi byly, což mě osobně nevadí, ty čisticí přípravky se rozhodně neztratí, je jich spotřeba a netřeba zkoušet neustále nové. Navíc co nevyužiji, ráda dám mamče.



Jar Platinum Plus All In One
Myčku mám, takže kapsle jsou za mě top. Tyto mají dokonce odstraňovat zašedlost, která časem na nádobí vzniká, obnovovat lesk a samozřejmě odstraňovat odolné skvrny a to i při krátkém programu.

Jar Extra+ Supercore Citrus
Jar je podle mě stejně top produkt na nádobí, který nejlépe odmašťuje. Tím, že mám doma myčku, tak nemám takovou spotřebu, snad celý rok mám jedno balení a ještě zbývá, takže potěší mamču.

Jar Power Spray víceúčelový sprej 3v1
Sprej lze použít před mytím v myčce, ale i ručním mytím, kdy nádobí zbaví mastnoty. Ale hlavně, dá se použít i na kuchyňské povrchy jako linka, sporák, zkrátka na jakoukoliv mastnotu. Moc fajn produkt.

Ariel prací gel Fresh Air
Ariel je super na praní, vyhovuje mi, tento je navržen tak, aby fungoval i při nízké teplotě a díky +Touch of Lenor Fresh Air slibuje dlouhotrvajíví svěžest po dobu až dvou týdnů při uložení prádla ve skříni.

Ariel Pods Lenor Amethyst

I kapsle jsou vhodné na praní při nižší teplotě a opět díky fialové komůrce s Lenorem bude prádlo provoněné až na dva týdny. Kapsle mám na praní fakt ráda, žádné odměřování, prostě hodíte do bubnu a hotovo. Jsem moc zvědavá, jak budou tyhle vonět.

Lenor aviváž Cherry Blossom & Sage
Díky technologii parfémového oleje poskytuje až třikrát delší svěžest oproti klasické verzi Sensitive. Zrovna aviváže bych do dalších boxů už nedávala, jsou v každé edici a já mám doma fakt mega zásoby, pokaždé ale jiná vůně, tak mě to samozřejmě zajímá a dál neposílám :D

Swiffer Duster prachovka
Prachovka obsahuje tisíce jemných vláken, která se dostanou do všech zákoutí. Bere prach, roztoče, vlasy a chlupy. Od Swiffer mám již mop a na rychlý úklid je to fajn pomocník, prachovka byla v minulé edici, takže otestuje opět mamča.

Ambi Pur Air Care Ambi osvěžovač vzduchu s vůní jara
Eliminuje nepříjemné pachy a vonná směs má vydržet až 90 dnů. Jedná se o osvěžovač do zásuvky, který mám spojen převážně s dětstvím. Osvěžovač je tu podruhé, takže také pošlu dále, dva určitě nevyužiji.

Barter spolupráce s novinkyschuti.cz.

Potěšil Vás obsah?
Co určitě využijete a co ne?

6 komentářů:

  1. Obsah je dobrý, rozhodně se žádný v domácnosti neztratí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je hodně povedený obsah :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem byla s obsahem moc spokojená, zrovna vyšel článek na blogu

    OdpovědětVymazat
  4. Vše je bezproblémů využitelné (jen avivážemi jsem taky přezásobená ;-)), takže rozhodně nejsem zklamaná, ale víc novinek bych bývala uvítala.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Péťo, skvělé složení boxíku. Nová aviváž vypadá zajímavě. ♥
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám myčku, takže kapsle bych tam mít nemusela, nicméně jinak se mi obsah jeví moc fajn a využitelně:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...