Quret - Korejské pleťové masky

Korejská kosmetika je skvělá, velmi účinná a je super, že se již propracovala i k nám a je naprosto běžně dostupná, navíc kolikrát za fajn ceny. Mně se doma sešla spousta korejských masek, které já osobně mám moc ráda a určitě budu postupně zkoušet a psát o nich. Dnes tu tedy máme první trojku.


Liftingová pleťová maska s kolagenem
Maska slibuje intenzivní zpevnění, revitalizaci, ale zároveň i výživu. Je s obsahem kolagenu, extraktu z fíku a moruše, ginkgo biloby či panthenolu. Plátýnko je poměrně velké, což mě vždy u korejských masek překvapí, tam bych naopak čekala menší. Musela jsem teda různě ohýbat, je dost nacucané, ovšem nestejká, takže se dá s maskou normálně fungovat. Po použití byla pleť znatelně vyživenější, heboučká a spokojená.

Maska s extraktem z borůvek
Maska obsahuje extrakt z borůvek a kyselinu hyaluronovou, které pomáhají udržet pleť vitální a hydratovanou. Extrakt z brusinek je zas antioxidační a bojuje proti předčasnému stárnutí pleti a dodává ji jas. Plátýnko je úplně stejné jako u předchozí masky a vlastně i výsledky, pleť je krásně hydratovaná, jemná a navíc maska božsky voněla po borůvkách.

Čisticí bublinková maska
Maska by měla nejen hydratovat, ale i čistit póry. Obsahuje extrakt ze šruchy zelné, pupečníku asijského, lotusu či dokonce z perel a jak už napovídá obal, tak také membránu z vaječných skořápek. Maska by se měla nechat působit 30 minut a během té doby na ní vznikají bublinky, které se tvoří díky vzduchu. Tohle byla hrůza, bublinky naprosto všude, vůbec to nešlo nechat delší dobu, během pěti minut jsem musela masku sundat a co je nejhorší, pleť byla pak tak neskutečně ulepená, sérum na ní zůstalo v podobě krému a nešlo jinak, než smýt pracně vodou.

Máte rády korejské masky?
Znáte značku Quret?

4 komentáře:

  1. Ahoj, od této značky jsem asi dvě masky měla, no ani jedna nebyla nějaký "vejvar"

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, ale možná kddybych ji někde "potkala", nechala bach se zlákat bublinkami. Takže díky za varování

    OdpovědětVymazat
  3. Podle názvu i obalu by mě nejvíc lákala ta bublinková, protože prostě ,,bublinky":-D Ale teď už vím, že se jí radši vyhnu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě hned ta borůvková, musí být skvělá. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si toho vážim. Na každou Vaši reakci se snažím odpovídat, případně mě můžete kontaktovat i soukromě na mail: charmedka92@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...